Digitala Gemini Rue får fysisk samlarutgåva

Robot
Digitala Gemini Rue får fysisk samlarutgåva

Det hyllade pc-äventyret med sci-fi- och neo-noir-influenser släpps i en Collector's Edition.

#gemini-rue, #wadyet-eye-games


Medlem
Digitala Gemini Rue får fysisk samlarutgåva

Ska köpas. Älskade spelet men köpte det inte för att digitalt är värt lika mycket som skit.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Ska köpas. Älskade spelet men köpte det inte för att digitalt är värt lika mycket som skit.

Varför?

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Ska köpas. Älskade spelet men köpte det inte för att digitalt är värt lika mycket som skit.

Ja, för man betalar ju främst för kartongen och manualen i PDF form. *rolls eyes*

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av PcKaffe:

Ska köpas. Älskade spelet men köpte det inte för att digitalt är värt lika mycket som skit.

Varför?

För att jag inte gillar digitala utgåvor och vill inte stödja den marknaden. Och det bästa sättet att motverka det är genom att inte betala för det.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av PcKaffe:

Ska köpas. Älskade spelet men köpte det inte för att digitalt är värt lika mycket som skit.

Ja, för man betalar ju främst för kartongen och manualen i PDF form. *rolls eyes*

Nope.


signatur

// Bacon <3

Köpte det men kommer absolut att köpa den fysiska utgåvan också! Digitala utgåvor är som sagt, lika mycket värda som skit, det håller jag med om. Riktigt härlig nyhet, otroligt köpvärt spel!

MFZ
Medlem

är det en mod till beneath a steel sky? ser tametusan exakt likadant ut.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av PcKaffe:

Ska köpas. Älskade spelet men köpte det inte för att digitalt är värt lika mycket som skit.

Ja, för man betalar ju främst för kartongen och manualen i PDF form. *rolls eyes*

Nope.

Förstår dig helt men det här är en fight du absolut inte kommer vinna. Fysiska kopior är snart dött!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Vad man tycker olika. Jag tycker fysiska kopior är skit som bara tar plats och samlar damm.

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av PcKaffe:

Ska köpas. Älskade spelet men köpte det inte för att digitalt är värt lika mycket som skit.

Ja, för man betalar ju främst för kartongen och manualen i PDF form. *rolls eyes*

Nope.

Förstår dig helt men det här är en fight du absolut inte kommer vinna. Fysiska kopior är snart dött!

Tragiskt men sant. Och risken är att jag ändrar mig när jag inte har något val, men tills dess så tänker jag fortsätta undvika att köpa digitalt in i det sista.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av dotque:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av PcKaffe:

Ska köpas. Älskade spelet men köpte det inte för att digitalt är värt lika mycket som skit.

Ja, för man betalar ju främst för kartongen och manualen i PDF form. *rolls eyes*

Nope.

Förstår dig helt men det här är en fight du absolut inte kommer vinna. Fysiska kopior är snart dött!

Tragiskt men sant. Och risken är att jag ändrar mig när jag inte har något val, men tills dess så tänker jag fortsätta undvika att köpa digitalt in i det sista.

Im with you bro! älskar att ha en snygg box i bokhyllan som man kan ta fram 5 år senare o tänka "åhh fan, detta hade jag skitkul med en gång i tiden, kanske dags att ta en nostalgitripp", så kan man helt enkelt inte göra med digitala utgåvor. Samma sak med böcker eller film. Digitalt köpta spel är praktiska, men spel som jag verkligen älskar vill jag kunna ta i!


signatur

Imperator

Inaktiv

Håller med er om att det är roligare att äga spel i låda. Dock har det hänt några gånger att jag på Steam-reor köpt spel jag redan har 3 m bakom mig i hyllan - just för att jag inte orkar dra fram dem, sätta skivan i DVD-läsaren och patcha i en evighet. Mycket smidigare digitalt, då man inte ens behöver resa sig ur stolen.

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av dotque:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av PcKaffe:

Ska köpas. Älskade spelet men köpte det inte för att digitalt är värt lika mycket som skit.

Ja, för man betalar ju främst för kartongen och manualen i PDF form. *rolls eyes*

Nope.

Förstår dig helt men det här är en fight du absolut inte kommer vinna. Fysiska kopior är snart dött!

Tragiskt men sant. Och risken är att jag ändrar mig när jag inte har något val, men tills dess så tänker jag fortsätta undvika att köpa digitalt in i det sista.

Im with you bro! älskar att ha en snygg box i bokhyllan som man kan ta fram 5 år senare o tänka "åhh fan, detta hade jag skitkul med en gång i tiden, kanske dags att ta en nostalgitripp", så kan man helt enkelt inte göra med digitala utgåvor. Samma sak med böcker eller film. Digitalt köpta spel är praktiska, men spel som jag verkligen älskar vill jag kunna ta i!

Det tråkigaste är ju att man inte får de här snygga kartongerna längre :/ Men men har ju mitt Shogo MAD ståendes på hyllan!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Åh det här måste köpas, äger säkert redan extra spelen i fråga men vad gör det. Samlarutgåva för Gemini Rue är bara för bra! Älskar Wadjet Eye Games!


signatur

Jag gillar att ha ett öppet sinne, men folk insisterar på att trycka in saker!

1
Skriv svar