Snygg inofficiell Mass Effect 3-trailer

Robot
Snygg inofficiell Mass Effect 3-trailer

Om du tycker att alla officiella trailers till Biowares nästkommande rymdsaga är tråkiga bör du kolla in denna.

#mass-effect-3, #bioware


Medlem
Snygg inofficiell Mass Effect 3-trailer

Fifan vad jag längtar efter detta spelet!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag älskar människor som tar på sig och leka med såna här filmer.

Speciellt när jag spelat Mass Effect som Jane Shepherd, inte den neandertals liknande manliga versionen.

Medlem

haha vem fan spelar som en tjej snacka om töntar

Medlem

haha vem fan spelar som en kille snacka om töntar


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Snygg trailer, men varför har ni valt att posta just denna? Måste ju finnas mängder med fan-made material om Mass Effect

Medlem

Lite varningsflagg höjs allt när killar kör som tjej i spel ;D

Medlem

Dom gameplay trailers som finns nu för Mass Effect 3 är ju gäspmaterial, noll känsla i. Själv tycker jag inte att det representerar spelserien på något sätt. Trailers är ju trots allt ansiktet utåt och bör, i min mening, vara något speciellt.

Någon slags launch trailer är ju att vänta så förhoppningsvis får vi se något som blåser oss ur stolen.

Videon här var ju lite annorlunda faktiskt, kanske inget som jag själv skulle göra men definitivt en fräsch fläkt.

Medlem
Skrivet av eCore:

Lite varningsflagg höjs allt när killar kör som tjej i spel ;D

Haha, varning för vadå? Jag identifierar mig inte med en datorspelskaraktär.

Men nej, anledningen är att jag tycker den kvinnliga Shepherd har en snäppet vassare röstskådis.

Men smaken är som etc etc.

Medlem

Usch vad sugen jag vart på spelet nu! fan er fz visa inte sånt här!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av eCore:

Lite varningsflagg höjs allt när killar kör som tjej i spel ;D

För att...?

Den kvinnliga röstskådespelerskan är mycket bättre än den manlige, och i ett filmiskt spel som detta så gör det en väldig skillnad för spelupplevelsen.

Hoppas på att dem släpper en samlingsbox med alla tre spelen samlad i en snygg box, tillsammans med all DLC.

Lär inte hända dock.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

We didn't listen!

(if you don't get it you'r not watching nearly enough southpark)

Medlem

Efter att ha sett videon måste jag bara säga, herrej**lar vilken episk film!

Det luktar direktanställning


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Den här är också riktigt jävla bra!

http://www.youtube.com/watch?v=6n94JRpk5_8


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Riktigt jävla bra trailer tycker jag. Han som har gjort trailern fick mig bara att bli arg pågrund av att jag längtar så jävla mycket!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Remus:

Den här är också riktigt jävla bra!

http://www.youtube.com/watch?v=6n94JRpk5_8

Inte lika episk, men fortfarande mycket bra.

Det märks dock vilken av skådespelarna som gör det bästa jobbet


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

haha vem fan spelar som en tjej snacka om töntar

killar som spelar som tjejer i spel är den moderna christer lindarw

Medlem

Grymt bra fan-trailer!

Jag spelar female Shepard, och spelar nästan alltid som female i RPGn där jag får valet att göra det. Antingen så är det min inre transa som vill ut, eller så är det för att jag finner något mycket häftigare med en kvinnlig hjälte istället för den manliga stereotypen.

Medlem

Man får ju ta till vara på dem få tillfällen som finns!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Space soap opera 3!

Medlem

Ang det här med man/kvinna. Jag väljer ofta kvinna och i ME så beror det främst på att hon har en bättre röstskådis än mannen.
Dessutom så blir underdog känslan bättre, när man som det "svagare" könet kickar ass, det var samma sak i Street Fighter II där den kinesiska kvinnan var bäst av den anledningen.

Medlem

Ehm. Bara jag som tyckte att trailern var ganska "meh"?

Medlem

Fick rysningar av denna "trailern" mycket bra gjort! Längtar efter ME3 nu

Medlem

Jävlar.... den där musiken slog så hårt att grannkärringen stendog framför TVn.
Nu kommer polisen och hämtar mig.
Tack för det FZ.

Medlem
Medlem

Bättre! ... men ändå rätt meh. Tycker inte om trailers. Trailers är endast: KOLLA! SAKER SPRÄNGS/ÅKER SNABBT! BOOOM! PANG! Slut.

Jag spelar alltid med en kvinnlig karaktär om valet finns, är det verkligen så konstigt? Nåja, förutom i MMOs där animationerna är viktigast.

Inaktiv

Gillande inte trailern på något sätt.

Vill inte ha epilepsi

Medlem

De officiella trailers jag sett hittills har varit jävligt bra men det är enligt ännu bättre. Cudos till den som gjorde denna trailern.

Medlem

Finns det spoilers för ME3 i den?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

haha vem fan spelar som en tjej snacka om töntar

Jag bland annat. För jag vill inte spela som den neandertals liknande manliga versionen. Han är ju patetisk. Så tönt kan du vara själv

12
Skriv svar