"Itz epic man!"

Redaktör
Ponny
"Itz epic man!"

Jag level 31. Han level 29. Igår hade jag och Simon "Slajmboll" en episk kväll med en 31-Heroic på Nar Shadaa. Vi dog, svor, skrattade och drack coca-cola. Det var någon sekt som skulle sättas på plats men till en början var det mest vi som åkte på smörj.

I just sådana här stunder är The Old Republic briljant underhållning. Det känns verkligen som om man uppnår något, kämpar för något stort och gör det tillsammans med någon annan. "Itz epic man!" Och till sist vann vi. Måtte kvällen bjuda på något liknande.

För samtidigt kan jag inte blunda för känslan av meningslöshet som kommer smygande, när äventyret går på tomgång och allt känns så jäkla mycket mmo. Ibland är galaxen inte gränslös – men fortfarande tillräckligt ofta för att jag ska stanna kvar.

[ia=494368; large]
"Swoom" och sånt.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
"Itz epic man!"

Moments of truth!

Om jag kan få Skyrim att kännas som det mest kännsloframkallande spelet någonsin, så kan nog texturerna på gräset i Swtor kännas som en vårdag.

Skyrim Rules! ( de borde låta mig ha full kontroll över arbetet med DLC och Patchar.)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Still going Skyrim-strong, ey?


signatur

En Bamseponny av folket

De har inte lyckat Skyrim'a bort mig ännu.
Varje karaktär, ett nytt levnadsöde.

Fantasin hjälper, och eftersom jag är en 5 stjärnig DM (om jag nu får säga det själv) kan minsta objekt få en egen berättelse.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Okej! Men då syns vi i något annat spel... 2058?

(fast ja, sämre träsk än Skyrim-träsket kan man drunkna i)


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar