Kolla in släpptrailern till The Darkness 2

Robot
Kolla in släpptrailern till The Darkness 2

Den 10 februari släpps nästa del i The Darkness-serien. Släppet firas med en releasetrailer.

#the-darkness, #the-darkness-2-2


Medlem
Kolla in släpptrailern till The Darkness 2

Gillade första spelet, och tvåan ser bra ut med. Blir nog att köpa lite längre fram


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

För den som är nyfiken så är det NiN - The mark has been made (http://open.spotify.com/track/4hDKipQR9LE7jAY4mhh9XX), som är soundtrack till trailern. Shjysst val av musik.

Medlem

Demo finns att ladda ner på Steam.

Medlem

Spelade demot och jag säger bara ett till stereotypiskt fps spel.

Jag blir inte längre upphetsad av trailers.

Vad jag undrar är hur fan MA-ratingen i början med dess innehållsbeskrivning har kunnat flytta ner åldern till 15+. MA har alltid varit 18+. Hur många mogna 15-ringare känner ni?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Testade demot, det var ganska bra

Medlem

Jag tyckte inte att det var en speciellt bra trailer. Dom andra har varit mkt bättre. Vi får se hur det blir att spela sen. Jag tyckte det första var kul

Inaktiv

Jag tyckte spelet verkade väldigt "mäh" och ointressant. Ett i mängden av en extremt överbefolkad genré.

Därefter prövade jag demot och blev sjukt sugen på det. Verkade riktigt schysst faktiskt! Kanske borde frångå mina principer och köpa ett Steam-exklusivt spel för en gångs skull.

Medlem

Tja, första spelet var riktigt grymt och efter att ha spelat demot är jag faktiskt riktigt sugen även på uppföljaren
Gillar att ha små demoner som kan hjälpa en, skills/abilities med "ormarna" som man kan ha sjukt kul (eller sjukt blodigt) med när man spelar.
Dessutom gillar jag konceptet med "stark i mörker, svag i ljus" det gör att man inte bara kan springa fram och spraya som i andra spel utan måste kolla vart det finns ljus etc, lite mer tänkande. Sen har de sköna vapen, skills etc och det känns iaf inte som CoD, vilket ärger 3+ på betyget direkt

1
Skriv svar