Snygg inofficiell Mass Effect 3-trailer

Medlem
Skrivet av Ankan:

Bättre! ... men ändå rätt meh. Tycker inte om trailers. Trailers är endast: KOLLA! SAKER SPRÄNGS/ÅKER SNABBT! BOOOM! PANG! Slut.

Jag spelar alltid med en kvinnlig karaktär om valet finns, är det verkligen så konstigt? Nåja, förutom i MMOs där animationerna är viktigast.

Nej, inget konstigt med att spela som kvinna. Gör det själv också Orkar inte kolla på en mans bak i flera timmar. Jag sträcker mig även så långt att det känns lite gay-aktigt att spela som man.

Mmm, trailers i dag suger verkligen

Medlem
Skrivet av Dah Butlah:

Ehm. Bara jag som tyckte att trailern var ganska "meh"?

Nej!

Medlem

Jättesnygg trailer!

Han/hon borde ta och söka jobb hos Bioware omedelbart!

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Ang det här med man/kvinna. Jag väljer ofta kvinna och i ME så beror det främst på att hon har en bättre röstskådis än mannen.
Dessutom så blir underdog känslan bättre, när man som det "svagare" könet kickar ass, det var samma sak i Street Fighter II där den kinesiska kvinnan var bäst av den anledningen.

Väljer också att spela kvinna. Se tidigare inlägg om varför.

Medlem
Skrivet av eCore:

Lite varningsflagg höjs allt när killar kör som tjej i spel ;D

Jag anser att det finns en liten homo hos varje kille som väljer att spela som man. Jag menar, inte vill en "straight" kille titta på en mans bak i flera timmar. Så oops för dig.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av eCore:

Lite varningsflagg höjs allt när killar kör som tjej i spel ;D

För att...?

Den kvinnliga röstskådespelerskan är mycket bättre än den manlige, och i ett filmiskt spel som detta så gör det en väldig skillnad för spelupplevelsen.

Hoppas på att dem släpper en samlingsbox med alla tre spelen samlad i en snygg box, tillsammans med all DLC.

Lär inte hända dock.

Det verkar som att eCore har homofobi. Han är kanske osäker med sin sexuella läggning också!?

Medlem
Skrivet av eCore:

Lite varningsflagg höjs allt när killar kör som tjej i spel ;D

Men ingen varningsflagg höjs om spelare kör som aliens eller magiker?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

haha vem fan spelar som en tjej snacka om töntar

eller såna där "hen" människor, echt zum kotzen, vem fan vill vara en tjej när man kan vara en karl!


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Kan vara den bästa inofficiella trailern som jag någonsin har sett.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av indigun:

Finns det spoilers för ME3 i den?

Inte mer än vad de flesta antagligen redan vet, och inget material annat än det som Bioware själva redan släppt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

haha vem fan spelar som en tjej snacka om töntar

Förstår fan inte varför detta är ett problem. De flesta av mina sheps är killar men jag har två femsheps också. Inte för att jag vill ligga med killar eller bytta namn till Sonja utan för att Jennifer Hale spöar Mark Meer med bakbundna händer.

Medlem

"Jennifer Hale spöar Mark Meer med bakbundna händer."
+1
Spelar också bägge men femShep är bara bäst


signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Medlem

Min ärrade good guy man eller gothiga "grå" kvinna, jag gillar dem båda.
Och som de säger Jennifer Hale är den bättre rösten för karaktären Shepard.

Medlem

Now that's a trailer!


signatur

subterranean homesick alien

12
Skriv svar