FZ listar DLC-tilläggen till Modern Warfare 3

Robot
FZ listar DLC-tilläggen till Modern Warfare 3

Spana in vad alla Call of Duty: Elite-prenumeranter får – cirka 20 tillägg planeras under året!

#call-of-duty-modern-warfare-3, #activision, #infinity-ward, #sledgehammer, #raven


Medlem
FZ listar DLC-tilläggen till Modern Warfare 3

Oj en helt ny karta på en hel månad, slöa dom är. Ser inget vidare ut med den planeringen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

November eller December så kommer ju nästa CoD, blir intressant att se hur mycket sämre det kan bli. Det ligger ju redan på toppen av den listan.

Medlem

Nästa steg är väll att ta betalt för patcher????

Dice är likadana som activision fast dem hävdar att dem inte är. "Vi jobbar nu stenhårt på att bygga det content som är i spelet, vi är inte så grisiga att vi bygger allt content och så släpper vi det stöttvis för att tjäna in pengar, jag vet att visa gör det hehehe...Där det snarare handlar om pengar än om spelet. Dice har alltid haft som mål att göra bra spel, om vi tjänar pengar på det ...BRA! Men vi skulle aldrig försöka göra ett mindre bra spel bara för att vi skulle tjäna pengar..." Patrik Bach//

Dice är antingen shizofrena eller riktigt dåliga ljugare.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Vad har Dice med det här att göra? o_O

Medlem

Någon hatar Dice... Testa göra ditt egna spel, det är inte så lätt som det ser ut !

Medlem
Skrivet av swordfish:

Nästa steg är väll att ta betalt för patcher????

Dice är likadana som activision fast dem hävdar att dem inte är. "Vi jobbar nu stenhårt på att bygga det content som är i spelet, vi är inte så grisiga att vi bygger allt content och så släpper vi det stöttvis för att tjäna in pengar, jag vet att visa gör det hehehe...Där det snarare handlar om pengar än om spelet. Dice har alltid haft som mål att göra bra spel, om vi tjänar pengar på det ...BRA! Men vi skulle aldrig försöka göra ett mindre bra spel bara för att vi skulle tjäna pengar..." Patrik Bach//

Dice är antingen shizofrena eller riktigt dåliga ljugare.

DICE ljuger inte om sådana där saker, det är EA som stoppar dom och bestämmer vad dom ska göra, hur många DLC's, vad det ska kosta, när det ska släppas, vart fokus bör läggas osv

Medlem

Nice! Kul med ny content varje månad. Håller MW3 fräscht till Black Ops 2.

Medlem
Skrivet av Digu21:

Någon hatar Dice... Testa göra ditt egna spel, det är inte så lätt som det ser ut !

Samma sak som att säga testa göra dig en egen bil. När bilen du köpte inte var som det stod i reklamen.
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20111102/dice-konsolerna-hu...


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Verkligen värt det! Inte.

Medlem

" Idag dök två nya flerspelarkartor upp till Xbox 360."

Har det kommit två maps till? Jag laddade hem två nya maps i tisdags och dom var awesome!
Köpte "hardend ed" och fick ett års Elite Sen fick jag ytteligare en månad pga strul med elite! Och dubbel xp

Medlem

Som alltid här på FZ kan man tydligt skönja ett mönster:

När en nyhet anses vara bra så hyllar man utvecklarna (DICE/IW/SHG). När en nyhet anses vara dålig är det utgivarnas (EA/Acitivision) fel.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av swordfish:

Nästa steg är väll att ta betalt för patcher????

Dice är likadana som activision fast dem hävdar att dem inte är. "Vi jobbar nu stenhårt på att bygga det content som är i spelet, vi är inte så grisiga att vi bygger allt content och så släpper vi det stöttvis för att tjäna in pengar, jag vet att visa gör det hehehe...Där det snarare handlar om pengar än om spelet. Dice har alltid haft som mål att göra bra spel, om vi tjänar pengar på det ...BRA! Men vi skulle aldrig försöka göra ett mindre bra spel bara för att vi skulle tjäna pengar..." Patrik Bach//

Dice är antingen shizofrena eller riktigt dåliga ljugare.

DICE ljuger inte om sådana där saker, det är EA som stoppar dom och bestämmer vad dom ska göra, hur många DLC's, vad det ska kosta, när det ska släppas, vart fokus bör läggas osv

Ja, för DICE som utvecklar spelet har ju verkligen ingenting att säga till om och lockas inte alls av tanken på att göra massiv vinst på att lura pengar av naiva unga spelare som inte inser bättre *drypande sarkasm*
Om Dice så önskade kunde de släppa gratis DLC eller rejält mycket billigare, Homefront sålde sina mappacks till rejäla underpriser jämfört med CoD/BF, detta trots att utgivarna THQ hade dålig ekonomi och var i desperat behov av pengar. Om utvecklarna vill, så kan de, men de flesta bryr sig mer om kortsiktig profit och backas ju upp av allas våra kära casuals/p12or som helt enkelt inte förstår bättre. :/
När de blivit äldre och lärt sig, finns en ny generation som kan göra samma misstag, och då befolkningen ständigt ökar är alltid de okunniga i klar majoritet.

Medlem

-12 multiplayerkartor som dessutom går att spela på survival-mode.
-6 special-ops missions.
-2 nya gamemodes.
-med mer.

Måste säga att jag tycker det är väl värt de extra 500kr jag la på Hardened edition. Jag tycker också deras upplägg är najs då det är kul att få något nytt varje månad!

Dock så tycker jag inte MW3 är världens bästa spel. Tycker inte att BF3 är värst bra heller...

Sedan vill jag avsluta med att nämna att jag är trött på att höra allt skitsnack om mjölkning... Det är ett DLC FFS. Det är valfritt att köpa det!!! Så om du tycker det är ovärt så skit i att köpa det och håll käft!


signatur

I want to play a game.

Medlem

Kanske dags att införskaffa MW3 då jag kört sönder alla maps till BF3 och där har det inte hänt nått nytt på väldigt länge.

Inaktiv

Vad kommer varje dlc att kosta?

Medlem

Jag slår vad om att allt dom har som DLC i framtiden var redan klart när dom släppte spelet!

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

Vad kommer varje dlc att kosta?

Det beror helt på. Har du premiumkonto på Elite kostar det ingenting, har du inte det så kommer det släppas vid senare tillfälle i form av "paket", men vad dessa kostar finns det ingen information om än. Men även dessa paket kan vara olika priser beroende på plattform. Konsollerna får nog ett pris och PC ett annat, beroende på att de sagt att DLC till PC kommer vara färre men större, alltså PC får inte varje månad, snarare varannan eller kanske var tredje.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Oj vad glad jag är att jag inte spelar denna skiten... jösses, snacka om att dela communityt... HAHAHAHAHA!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

20 New multiplayer maps!!!

Låter oerhört trevligt, men med tanke på att spelet har typ EN bana från början så är detta inget att tala om. GTFO activisionj

1
Skriv svar