Japanska speltoppen v3 – nytt bottennapp för PS Vita

Robot
Japanska speltoppen v3 – nytt bottennapp för PS Vita

Sämsta försäljningsveckan hittills för Sonys nya bärbara, samtidigt som 3DS säljer mer än alla övriga konsoler tillsammans.

#nintendo, #mario-kart-7


Medlem
Japanska speltoppen v3 – nytt bottennapp för PS Vita

Önskar Svenska säljlistan kunde få lite stake och vissa siffror som japanerna gör .

Men det är väl bara önsketänkande


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Har börjat fundera på att upgradera från mitt Gameboy Advance snart. Det tråkiga med både Vita och 3DS är dock att det inte finns några övertygande bra spel till dem än, så jag fortsätter att vänta.

Medlem

ser jag i syne ? ett 360 spel på en japansk lista


signatur

always use the nubs for cover

ZF
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

ser jag i syne ? ett 360 spel på en japansk lista

måste vara därför 360 säljer bättre än PS2 också.

Inaktiv
Skrivet av Dinskugga:

Önskar Svenska säljlistan kunde få lite stake och vissa siffror som japanerna gör .

Men det är väl bara önsketänkande

Med tanke på att Japan har en befolkning som är mer än 14 gånger så stor som Sverige så låter det lite som ett önsketänkande, ja.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

ser jag i syne ? ett 360 spel på en japansk lista

Kanske råkar vara något konsolexklusivt. Är ju iaf ett japanspel, nåt annat skulle man väl inte se där.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Dinskugga:

Önskar Svenska säljlistan kunde få lite stake och vissa siffror som japanerna gör .

Men det är väl bara önsketänkande

Med tanke på att Japan har en befolkning som är mer än 14 gånger så stor som Sverige så låter det lite som ett önsketänkande, ja.

Han menade kanske att de kunde visa siffror överhuvudtaget? Har för mig svenska listor inte visar antal sålda exemplar.

Medlem

Så förvånansvärt egentligen att 3DSen har kommit igång så häftigt nu.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

ser jag i syne ? ett 360 spel på en japansk lista

hahaha, så är det typ ett bikini zombie slayer spel också, hahaha

Inaktiv

Nu gillar jag egentligen inte den typen av inlägg som jag själv gör här, men tycker faktiskt japanska speltoppen är extremt ointressant. Antar att anledningen att FZ nu verkar skriva om den varje gång är pga PS Vita.

Medlem

Vafan hände här? Var det inte mer än ett halvår sen 3DS var den största floppen någonsin och "experter" ansåg att det var dödsstöten för Nintendo? Nåja... jag har inte 3DS och har väl inga större planer på att inhandla någon heller.

Skrivet av Dashiva:

Vafan hände här? Var det inte mer än ett halvår sen 3DS var den största floppen någonsin och "experter" ansåg att det var dödsstöten för Nintendo? Nåja... jag har inte 3DS och har väl inga större planer på att inhandla någon heller.

Saker och ting rör sig fort i spelvärlden!

Nej, men skämt åsido så lanserade Nintendo en ruskigt effektiv prissänkning i somras (och släppte heta spel som Super Mario och Mario Kart), och de här två grejerna gjorde att 3DS-försäljningen fick en sjujäkla skjuts framåt.

Skrivet av Buio:

Nu gillar jag egentligen inte den typen av inlägg som jag själv gör här, men tycker faktiskt japanska speltoppen är extremt ointressant. Antar att anledningen att FZ nu verkar skriva om den varje gång är pga PS Vita.

FZ vore inte FZ utan de obligatoriska konspirationsteorierna.

1
Skriv svar