Plattformsfullträffen Rayman Origins till pc

Robot
Plattformsfullträffen Rayman Origins till pc

Släpps i slutet av mars både fysiskt, mentalt såväl som digitalt, meddelar Ubisoft.

#ubisoft


Medlem
Plattformsfullträffen Rayman Origins till pc

Swweeet!


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

De påstår att det ska släppas utan DRM också. We'll see...

Medlem

Toppen, bästa nyheten på länge.
Nu är det väl bara att vänta på en god nyhet angående Diablo III. Ett release date hade inte suttit helt fel.

Medlem

Snyggt Ubi!


signatur

Nämen!

Medlem

Härligt för er PC-spelare. R:O var ett av de absolut bästa spelen som släpptes förra året.

Medlem

Drm eller inte, ubi kan fortfarande drå åt ******.

Inaktiv

Enligt Twitter-meddelande från en anställd så kommer de fysiska exemplaren vara helt DRM-fria. Det borde stå i rubriken Sebbelito!

Moderator | Testpilot

Trevligt med Rayman tillbaka till PC. Undrar ju dock om det möjligen inte är roligare på Konsoll?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Passar fint till en PSP Vita

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Trevligt med Rayman tillbaka till PC. Undrar ju dock om det möjligen inte är roligare på Konsoll?

Hur skulle det möjligt kunna vara roligare på konsoll?

Tryck i en 360padda och dra hdmi till Teven så blir det ju precis samma.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ett helt underbart spel. Det bästa platformspelet på länge. 4 player coop! Riktigt roligt!


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Moderator | Testpilot
Skrivet av Zymac:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Trevligt med Rayman tillbaka till PC. Undrar ju dock om det möjligen inte är roligare på Konsoll?

Hur skulle det möjligt kunna vara roligare på konsoll?

Tryck i en 360padda och dra hdmi till Teven så blir det ju precis samma.

Precis därför. Lättare att spela på Konsollen. Samt så vill man ju gärna spela 4st. Vilket inte är omöjligt på en PC men förhoppningsvis förstår du vad jag menar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Trevligt med Rayman tillbaka till PC. Undrar ju dock om det möjligen inte är roligare på Konsoll?

Hur skulle det möjligt kunna vara roligare på konsoll?

Tryck i en 360padda och dra hdmi till Teven så blir det ju precis samma.

Precis därför. Lättare att spela på Konsollen. Samt så vill man ju gärna spela 4st. Vilket inte är omöjligt på en PC men förhoppningsvis förstår du vad jag menar.

Normalt sett avskyr jag konsollerna på grund av vad de gör med PC-gamingen men just ett sådant spel som Rayman Origin är bäst på konsoll.


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

1
Skriv svar