Notch vill ha din speldata

Medlem

Självklart... varför inte?

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av McNord:
Skrivet av PcKaffe:

Haha, tänker mig upproret om någon infört något liknande utan att berättat om det. Origin någon?

Origin gör värre saker än det, att hämta information om datorn gör väl Steam också tror jag. Men Origin söker ju igenom hårddiskarna efter information.

Nädu, den fågeln flyger inte. Är fortfarande säker på att folk blivit jävligt kinkiga om något spel börjat kolla upp deras datorer, oavsett hur mycket.

nej. Det stämmer att ea scannar din dator med origin efter information. Vad de sedan gör med den vet vi inte. Glöm inte att Ea är en utav SOPA anhängarna dock, som alla hatar så mycket.

Jag vet inte riktigt om jag hängde med i vad du svarade på, eller hur du tolkade min post.

Vad var det du inte förstod?
killen ovanför skrev att origin gör värre saker, du skrev "
Nädu, den fågeln flyger inte. Är fortfarande säker på att folk blivit jävligt kinkiga"
jag förklarade helt enkelt att det stämmer att ea scannar datorn och origin är ett jävla piss bloatware, folk har anledning till att vara "kinkiga"

Då var det du som inte förstod min post. Fågeln som inte flyger är inte att jag inte vet at origin samlar mer info. fågeln är att jag fortfarande tror att folk hade blivit kinkiga.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av McNord:
Skrivet av PcKaffe:

Haha, tänker mig upproret om någon infört något liknande utan att berättat om det. Origin någon?

Origin gör värre saker än det, att hämta information om datorn gör väl Steam också tror jag. Men Origin söker ju igenom hårddiskarna efter information.

Nädu, den fågeln flyger inte. Är fortfarande säker på att folk blivit jävligt kinkiga om något spel börjat kolla upp deras datorer, oavsett hur mycket.

nej. Det stämmer att ea scannar din dator med origin efter information. Vad de sedan gör med den vet vi inte. Glöm inte att Ea är en utav SOPA anhängarna dock, som alla hatar så mycket.

Jag vet inte riktigt om jag hängde med i vad du svarade på, eller hur du tolkade min post.

Vad var det du inte förstod?
killen ovanför skrev att origin gör värre saker, du skrev "
Nädu, den fågeln flyger inte. Är fortfarande säker på att folk blivit jävligt kinkiga"
jag förklarade helt enkelt att det stämmer att ea scannar datorn och origin är ett jävla piss bloatware, folk har anledning till att vara "kinkiga"

Då var det du som inte förstod min post. Fågeln som inte flyger är inte att jag inte vet at origin samlar mer info. fågeln är att jag fortfarande tror att folk hade blivit kinkiga.

Jag sa bara att Origin gör mycket värre och vet redan att folk inte gillar att ge ut ngn information om sig själv eller ens dator överhuvudtaget.
Raefzm88 höll bara med mig inget annat, varför bli så kinkig för det?
Ingen bryr sig om vem som missförstod vems inlägg.

Skrivet av Exxo:

Självklart... varför inte?

För de har fan inget i min dator att göra.

Medlem
Skrivet av McNord:

Ingen bryr sig om vem som missförstod vems inlägg.

... Är det inte typ det viktigaste i en konversation att man förstår varandra? Så att inte bry sig hur man missförstått varandra är ju ungefär som att vilja misslyckas.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av McNord:

Ingen bryr sig om vem som missförstod vems inlägg.

... Är det inte typ det viktigaste i en konversation att man förstår varandra? Så att inte bry sig hur man missförstått varandra är ju ungefär som att vilja misslyckas.

Jag menade att ingen annan bryr sig om vem som missförstod den enes inlägg.

Medlem

Utmärkt, då vet Mojäng vad folk föredrar att syssla med i Minecraft, och kan då lägga mer krut på att förbättra dessa punkter först. Lite mer träffsäkert än att plöja igenom gnälltrådar på forumet.

Medlem
Skrivet av elongation:

Detta görs redan, kolla tex Mass Effect 2 - hade ingen aning om det. Inte för att jag bryr mig jättemycket. Förhoppningsvis använder de datan för att göra spelets uppföljare bättre.
http://www.1up.com/news/bioware-details-mass-effect-2-stats

"göra spelets uppföljare bättre."

Spelets uppföljare är exklusivt till origin :'( inget köp.

12
Skriv svar