Medlem
C'mon...

Nu får det vara nog!

#blogg

Inaktiv
C'mon...

1. unge
2. instrument
3. ???
4. profit!

Medlem

Skill level: Asian!

Medlem

Vore det inte mycket mer imponerande om det man hörde faktiskt var ungen som spelade och inte bara att hon rör fingrarna i takt till ett soundtrack i bakgrunden?

Medlem

Påstår du att det är fake?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Påstår du att det är fake?

Jag spelar inga instrument själv så jag får erkänna att jag inte vet exakt hur allt fungerar men med tanke på att musiken drar igång innan hon börjar röra händerna så, ja

Medlem

~0:40
Oja redigt fake.

Medlem

Hon är säkert jätteduktig, men det är inte tjejen som skrivit brevet som är med i filme.... ööh, asså ja det är inte hennes spel vi hör just den där videon, hon sitter och övar till musiken.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Hon kör väl bara över samma slinga som går ur högtalarna? Äkta säger jag, helt otrolig tös ^^

Lägg märke till misstagen. Det var inga avancerade saker att spela om man är uppvuxen med Yngwie, Racer X eller Joey Tafolla, en för en liten unge är det nog så knepigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Om man har tränade öron, eller bara har spelat gitarr förut, så hör man inte bara misstagen, men också det fina ljudet från plektrum som möter strängar.

1
Skriv svar