100 spel jag vill spela #4

Redaktör
Ponny
100 spel jag vill spela #4

I dag var en sån dag då man gjort fem saker samtidigt – hela tiden, nine to five. Multitasking är inte det roligaste jag vet, men det går om man vill. Någonting jag ville göra var att nämna Portal 2. Så nu gör jag det.

Hösten 2010 co-op-spelade jag och herr Tomas det "fy-fasiken-vad-bra" Resident Evil 5. Jag i Stockholm, han i Malmö (galet vad tekniken går framåt. GALET!). Vi kom överens om att co-op-spela Portal 2 också. Men... Tomas borde döda mig för att jag inte hunnit ta mig tid till det. Men snart blir det så, för det är roligt att "co-oppa" med Tomas – och Portal 2 är lätt ett av 100 spel jag vill spela innan jag dör.

[ia=495496; large]
Pax för tjockisen!

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
100 spel jag vill spela #4

Portal 2 ligger nog också på min "100 spel jag vill spela innan jag dör"-lista. Känner mig smått efterbliven som inte ens har orkat spela genom Portal 1. Jag var nära en gång, men en hel ocean utav The Cake Is A Lie-memes (nästan lika illa som Arrow In The Knee) gav mig spykänslor och gjorde att jag ville vara annorlunda ett tag till. Kanske snart dags att plocka upp dem dock...

Redaktör
Ponny

Åh, Portal 1 har jag själv inte spelat klart. Jag har däremot sett en kompis "speedrunna" det. Vilket känns synd. Men jag har glömt så pass mycket att det nog funkar att lira en gång till.

Och ja, sådana där epidemier kan sätta fart på "do-not-want-to-play"-nerven.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar