Bohemia: Carrier Command-remaken släpps snart

Robot
Bohemia: Carrier Command-remaken släpps snart

Nyversionen av Carrier Command släpps under årets andra kvartal, bekräftar Bohemia.

#bohemia-interactive, #carrier-command


Medlem
Bohemia: Carrier Command-remaken släpps snart

Det är nog mer ett nytt spel än en remake

Ish
Medlem

Herr Kunt. I loled.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skrivet av Voorhees:

Det är nog mer ett nytt spel än en remake

Va? En remake är samma sak som en nyversion. Det vill säga ett nytt spel baserat på ett gammalt.

Medlem

Minns att jag hade sjukt kul med originalet då det begav sig. Undrar om konceptet håller än idag.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

"olämpligt namngivna" AHAHAHAHA

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Voorhees:

Det är nog mer ett nytt spel än en remake

Va? En remake är samma sak som en nyversion. Det vill säga ett nytt spel baserat på ett gammalt.

Jo det stämmer nog I alla fall är det en feeeeet skillnad i grafiken ;D

Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Voorhees:

Det är nog mer ett nytt spel än en remake

Va? En remake är samma sak som en nyversion. Det vill säga ett nytt spel baserat på ett gammalt.

Jo det stämmer nog I alla fall är det en feeeeet skillnad i grafiken ;D

Haha, ja det kan jag definitivt hålla med om.

Medlem

Synd bara att det är Bohemia som utvecklar spelet. Dem gör bra militär simulationer men dem kan verkligen inte släppa optimerade bugg fria spel.
Arma 2 motorn är bland det sämsta jag varit med om.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Bohemia, Bethesda... same thing?

Skrivet av Wartex:

Bohemia, Bethesda... same thing?

Men helvete, vilken miss! Bra att du påpekade, fixar direkt... Så går det när man skriver snabbare än man tänker

Medlem

KÖPA. Ser så otroligt grymmt ut!


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Ser bra ut. Bohemia brukar göra bra saker. Och de spelen görs inte till konsol först. Sammanträffande!


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

YAAAAAAAAAAAAAAAY!

Jag hade orginal Carrier Command runt 1989 eller när det nu var..Skitkul spel!

Medlem

Är det bara jag som tycker det ser ut som Supreme commander?

Medlem

Banbrytande spel när det kom, när får vi se remake på Midwinter=).

Medlem

Dodi dodi dodi... vad har vi här då.... oh remake på ett klassiskt Amiga spel Oh Carrier Command! ;D Vill ha, vill ha, vill ha!

Medlem

Vilka minnen! Jag kallade det här spelet för "flygplan-kommer-upp" när jag var barn

Medlem

total nostalgi!! ska ha.


signatur

//monster

Medlem

Gud vad sugen jag blev på att kolla lite AVGN efter jag hörde musiken på det klassiska Carrier Command xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag lirade Carrier Command en hel del på min gamla Atari ST. Vill minnas att det var riktigt skoj!

1
Skriv svar