Vampyr eller varulv?

Medlem
Vampyr eller varulv?

Som ni förstår har jag sett en av Twilight-filmerna... Eclipse blev det i kväll.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker de är riktigt bra, eller om jag blir lurad av en djupt liggande önskan från barndomen att vara antingen varulv eller vampyr.

Well... filmerna är helt klart sevärda och ger bra underhållning, om än något förutsägbara.

Fredag i morgon. Jag ska på lite AW/Födelsedagskalas. Blir till att ta med kameran och 35an. Kan bli några roliga festbilder kanske, men antagligen inte.

Jag har grym träningsvärk i vaderna idag. Packade den stora väskan, tidigare nämnd i bloggen, och all utrustning och gjorde tåhävningsövningar på min trappstege. Det kändes rejält jobbigt igår när jag gjorde det, och än värre idag Helt rätt!
Passade därför på att plåga mig lite och gjorde några ytterligare idag. Vilket jag med största sannolikhet kommer få lida för i morgon.

Bröllopsmässan gick av stapeln i söndags och min kollega Ulrika som är florist hade en toppenfin monter. Mina visitkort fanns där tillsammans med vår gemensamma reklamfolder. Den blev verkligen bra! Förhoppningsvis tycker kommande brudpar detsamma och väljer att anlita oss båda.

I februari ska jag ju plåta event för Melodifestivalen, en favorit i repris från förra året. Innan dess lär det nog inte dyka upp några betalda jobb även om man aldrig kan vara säker. Jag undrar vart alla brudpar tar vägen på vintern... förekommer det aldrig vinterbröllop eller? Weird.

Snart firar vi min svågers 30-årsdag och det med en maskerad. Har ni några tips på utklädnad??? Jag har total idé-torka. Känner inte för att lägga mer än några hundra spänn på utklädnaden.

Hej för i kväll.

ps. bjussar på någon som är varken kallblodig eller särskilt hårig.

#blogg

Medlem
Vampyr eller varulv?

Aw.

Medlem
Medlem

Tror de flesta vinterbröllopen sker mer i de norra delarna av landet, men man kan aldrig varit riktigt säker!

Medlem

Så hela södra Sverige (80% av Sveriges befolkning) beslutar sig helt unisont om att inte genomföra några giftermål? Tveksamt

Skrivet av manuelek:

Så hela södra Sverige (80% av Sveriges befolkning) beslutar sig helt unisont om att inte genomföra några giftermål? Tveksamt

Källa på att de INTE gör det???

Medlem

Ta fram uppgifter som stödjer teorin då? Det är väl till uppgiftslämnaren att kunna bevisa inte för mig att bevisa motsatsen, jag ställer mig bara skeptisk.

Medlem

För övrigt har jag varit medlem på FZ i 666 dagar just idag så inget du säger kan trumfa mig!

Haha, way to go!

Medlem

Och jag passar dessutom på att krossa 700-inlägg!!

1
Skriv svar