Witcher 2 – Enhanced Edition också till pc!

Robot
Witcher 2 – Enhanced Edition också till pc!

Releasedatumet för Witcher 2 till Xbox 360 har avslöjats. Även pc-spelarna kommer samma dag få ta del av allt extramaterial till konsolversionen – vilket är en hel del.

#nyhetstips, #the-witcher-2-assassins-of-kings, #cd-projekt


Medlem
Witcher 2 – Enhanced Edition också till pc!

Haha vafan, köpte spelet, skjöt upp at spela det då 2.0 var runt hörnet, glömde det och tänkte ta upp det, men nu kan jag ju lika gärna vänta tills enhanced släpps Väntans tider!


signatur

Videomupp

Medlem

Alltså. Jag älskar CD Projekt. Ska fan ta och dubbelköpa The Witcher 2. Det förtjänar dom. Kärlek!


signatur

Have a good time!

Medlem

<3 CD Projekt, om bara fler kunde vara som ni

Medlem

Det är svårt att inte respektera ett företag som CD Projekt. Hur någon skulle hitta en enda anledning att inte betala för deras spel är för mig helt ofattbart. Man får ALLT och en jävla massa mer för slantarna. Props!

Medlem

Ångrar inte mitt köp av The Witcher 2 en enda sekund. Bästa köpet på väldigt länge!

Medlem

Länge leve CD Projekt!

Medlem

jävla cool trailer

Medlem
Medlem

Jag har varit sugen på ett spel med stark fantasy känsla, så det här ser ut att kunna mätta min hunger


signatur

Game long and prosper

Frilansare

Herre GUD vad bra!

Medlem

Äntligen lite riktig kärlek till PCn! och den är gratis också!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Det bästa spelet någonsin blir ännu bättre

Medlem
Skrivet av Brain:

Alltså. Jag älskar CD Projekt. Ska fan ta och dubbelköpa The Witcher 2. Det förtjänar dom. Kärlek!

Samma här

Medlem

Förövrigt var det där den brutalaste och coolaste trailer jag någonsin sett. Fyfan vad bra.


signatur

Have a good time!

Medlem

Så ska det låta, underbar utvecklare!

Inaktiv

Nu blev jag glad! CD Projekt osar kvalitet och jag skulle kunna prenumerera på deras spel.

Medlem

Håller med om all hyllning till CD Projekt, första Witcher är enastående med det nya har jag bara hunnit testa lite smått då min laptop inte riktigt pallar för den polska dynamiten... Jag vet inte om det tagits upp någonstans, men har de gått ut med varför de inte släpper Wticher 2 till PS3? Har inte läst något om att det skulle vara exklusivt för Microsoft, är det outtalat helt enkelt?


signatur
Medlem

Och fy för fan vilken schysst trailer! Ja jävlar.


signatur
Medlem

Det var inte en dålig CG-trailer Nu blir det Dark Mode och Swordsmanship. Har kört allt förutom det

<3 CD Projekt

Medlem

köpte The Witcher 2 på gog.com och ångrar det verkligen inte. Har inte kommit så långt dock, för spelet är riktigt svårt imo. Grymt schysta de är på cd-project och ger oss som redan köpt spelet gratis grejor iaf ^_^


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

*orgasm*


signatur

Imperator

Detta är varför jag älskar CD Project, de tar pc-versionen först och gör sen en konsol version med extra saker. Sen att vi på PC får alla DLC gratis.

Medlem

Det är så här man konverterar spel. Se och lär.

Det är så här det skall se ut!

Medlem

Grym Trailer, blev jag änna sugen att spela witcher2 igen!

Bra tips Friberg!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

CD projekt <3

Köpte The witcher 2 via game.co.uk. Funderar på att köpa det även via gog


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det var ingen dålig trailer alltså! Wow! Cd projekt imponerar.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

CD Projekt är ett företag man verkligen vill stödja! Kanske borde köpa Witcher 2 igen.

Medlem
Skrivet av Slashneed:

har de gått ut med varför de inte släpper Wticher 2 till PS3?

En kvalificerad gissning skulle vara att det är bra mycket svårare (och då dyrare) att porta ifrån PC till PS3 än PC till Xbox360.


signatur

subterranean homesick alien

123
Skriv svar