Provspela RTS-titeln King Arthur II nu!

Robot
Provspela RTS-titeln King Arthur II nu!

Tanka hem demonen och släpp lös din inre demon på slagfältet. Demon får hoppas på är att spelet blir bra.

#king-arthur-ii, #paradox, #total-war-shogun-2


FM-guru
F.d. Sisyr
Provspela RTS-titeln King Arthur II nu!

Det första spelet var för mig en skön sleeper hit, får se om det här kan bygga vidare på ettan.

Medlem

Provade det, fantastiskt spel men tyvärr är motorn inte särskilt optimerad. 15-17 fps och det är många som rapporterar samma problem. :/

Inaktiv
Skrivet av Friberg:

Provade det, fantastiskt spel men tyvärr är motorn inte särskilt optimerad. 15-17 fps och det är många som rapporterar samma problem. :/

eh .. jag fick typ 150 fps på ultra i 1920*1080 ..eller inte .. men ska testa det här sen..

Ush, vilket redigt jävla skit. Synd, för jag har sett fram emot detta. Hoppas det löser sig till release!
Jag kan knappt spela med 2600k, 16gbram och 2x570 SLI...

Inaktiv
Skrivet av pelson:

Ush, vilket redigt jävla skit. Synd, för jag har sett fram emot detta. Hoppas det löser sig till release!
Jag kan knappt spela med 2600k, 16gbram och 2x570 SLI...

provat stänga av sli? det är alltid problem i nya spel ,tills dom patchat.

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av pelson:

Ush, vilket redigt jävla skit. Synd, för jag har sett fram emot detta. Hoppas det löser sig till release!
Jag kan knappt spela med 2600k, 16gbram och 2x570 SLI...

provat stänga av sli? det är alltid problem i nya spel ,tills dom patchat.

Samma problem med bara ett kort, tyvärr.

Medlem

Verkar vara hur dåligt optimerad som helst, den verkar inte ha någon stöd för SLI ännu och ena kortet ligger på 99% men ger endast 10-15 FPS. Ser inte särskilt bra ut heller så frågan är varför =/

Inaktiv

15fps på low. och skitspel för övrigt .. grafiken är ok men animationerna är fula och stela ..osv. är som ett 15år gammalt sharewarespel med nya texturer.. dåligt, fult och tråkigt .. kommer aldrig starta det igen, vill ha tiden tillbaks jag förlorade.
Det är som pengarna tog slut halvvägs under utveckligen.. borde fan va kriminellt att släppa sån skit 2012.
Dessutom borde dom gå en kurs i programmering innan dom försöker göra ett spel igen.
Ödsla ingen tid på det här.

1
Skriv svar