Fredags-fail: Capcoms Resident Evil: Revelaitons-omslag

Robot
Fredags-fail: Capcoms Resident Evil: Revelaitons-omslag

Spelboxen till 3DS-skräckisen Resident Evil: Revelations har en minst sagt kreativ stavning...

#okami


Fredags-fail: Capcoms Resident Evil: Revelaitons-omslag


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Medlem

hur kan man vara så dålig -_-

Medlem

Haha, klantigt värre


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag skulle gärna se en bild på "Okami"-incidenten! Någon som är mindre lat än mig och orkar utföra lite detektivarbete?


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Jag skulle gärna se en bild på "Okami"-incidenten! Någon som är mindre lat än mig och orkar utföra lite detektivarbete?

samma här.

Länka i nyheten!

Medlem
Skrivet av Brain:

Jag skulle gärna se en bild på "Okami"-incidenten! Någon som är mindre lat än mig och orkar utföra lite detektivarbete?

http://www.joystiq.com/2008/04/20/what-the-did-ign-sneak-onto...

Kärlek på dig <3


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Brain:

Jag skulle gärna se en bild på "Okami"-incidenten! Någon som är mindre lat än mig och orkar utföra lite detektivarbete?

http://www.joystiq.com/2008/04/20/what-the-did-ign-sneak-onto...

Kärlek på dig <3

Ser inte mycket.

Medlem

Precis vid käften så ser man IGNs logga, den syns inte helt 100%, men den finns där


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Precis vid käften så ser man IGNs logga, den syns inte helt 100%, men den finns där

Fan jag ser inte heller.

[edit] Nu ser jag!


signatur

Have a good time!

Medlem

Jag kan slå vad om ca 10 år så är där ett grovt större värde på spelet som har "fel" omslag - som frimärken ungefär.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Hehe vad latjo

Medlem
Medlem

Sånt här händer ju dagligen på SvD och Aftonbladet.

Medlem

Helt klart samlarpryl! måste se till att få tag på ett.. Fast jag inte gillar RE.


signatur

// Bacon <3

Medlem

"Nomenklaturen" satt fint den...

Man kan undra hur många feltrycka kopior som har publicerats för allmänheten


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det finns förövrigt felstavningar i spelets subtitles också, jag tror det var existence som stavades "exsistence" men kan ha fel, ska kika igen!

haha lol så går det när man vill vara först ut

Medlem

Snyggt som fan! Kommer bli ett fint samlarvärde på den!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Haha sweet, skulle gärna ha en felstavad spelkartong. Har även sett felstavningar i loading screen på BF3.

Medlem

Epic fail is epic!


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

AW8
Medlem

Hah!


signatur

PC gamer 'til I die.

Inaktiv

En aning nyhetstorka?


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Inaktiv
Skrivet av PcKaffe:

Helt klart samlarpryl! måste se till att få tag på ett.. Fast jag inte gillar RE.

Du kan få en kort fantasyberättelse jag skrev i 2:a klass i lågstadiet. Det är felstavningar överallt. Den skulle du nog också gilla. om du gillar att samla på felstavade saker som du inte gillar dvs...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Haha sweet, skulle gärna ha en felstavad spelkartong. Har även sett felstavningar i loading screen på BF3.

Uppmärksammade det också igår när jag spelade några rundor bf3, blir mer komiskt med tanke på vilken AAA-titel det är.

Medlem

hyllade recension? spelmässiga kvalitéer?

recensionen var ett fiasko! försök inte och "sugar coat it"

Medlem

undras hur IGN bilden skulle hanteras om SOPA varit aktiv ?..

Medlem
1
Skriv svar