Witcher 2 – Enhanced Edition också till pc!

Testpilot

Gött mos .. en fråga , hur fasen får man gametrailerplayern att buffra mer än 14 sekunder ... sitter på en sunkig 2Mbit lina och den pallar inte så man får ju stopp i trailern var 20 sekund typ.

Medlem

För er som inte får trailern att funka med gametrailers sunkiga spelare så finns den även på tuben:
http://www.youtube.com/watch?v=ZzE3G18ok2g

Medlem

Riktigt underbart företag, hoppas dem fortsätter på samma spår, får bli en ny genomspelning när detta släpps då


signatur

Rwa?

OML
Medlem

Yay, köpte det under steams jul rea och har inte hunnit spela det än. CD projekt är underbara.

Medlem
Medlem

I en spelvärld där de flesta spelen portas från konsol till PC och man sedan behöver betala dyrt för att få DLCs är det så otroligt kul med en utvecklara som gör allt tvärtom. Att spelet dessutom är sjukt bra gör ju inget. Ett lite vuxnare, djupare, mörkare och framför allt snyggare rpg än alla andra ute på marknaden.

Medlem

Sällan man ser så här mycket positiva kommentarer i en FZ tråd haha.

Medlem

oj, ja det var en grym trailer :D. Köpte även mitt Withcher 2 under steams julrea :). Har dock inte påbörjat det än^^

Jag köper gärna enhanced versionen till PC så snart den kommer ut. Tack för det CD-Projekt ni gör pojkar av män.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gud vad jag älskar CD Project! The Witcher 2 är så fruktansvärt bra! Definitivt årets spel 2011 för mig, måste spela om det igen!!

Inaktiv

Jag blir ju nästan generad av allt gratis godis som CD Projekt slänger över en. Nästan så att jag vill köpa spelet en gång till bara-för-att

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Jag köper gärna enhanced versionen till PC så snart den kommer ut. Tack för det CD-Projekt ni gör pojkar av män.

Du kan lika gärna köpa det nu annars. Du får uppdatera gratis till Enhanced Edition när det kommer ut.

Testpilot

Ska tametusan köpa det en gång till på GOG.com för sakens skull , dels för o sponsra CD Projekt och dels för att jag gillar GOG som pushar för DRM fria spel.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Sällan man ser så här mycket positiva kommentarer i en FZ tråd haha.

haha

Kanske Fz ska fokusera på att släppa en "feel-good"-nyhet iaf nån gång i veckan så att man neutraliserar humöret bland användarna på forumet?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av Harakiri:

Ska tametusan köpa det en gång till på GOG.com för sakens skull , dels för o sponsra CD Projekt och dels för att jag gillar GOG som pushar för DRM fria spel.

Det går väl ändå inte?
Man ser ju "ladda ner spelet"-knappen efter man köpt det


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jevlar i min låda vilken trailer!

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Sällan man ser så här mycket positiva kommentarer i en FZ tråd haha.

Ja, faktist. Jag blir rörd :')

Medlem

VI ÄLSKAR ER CD PROJECT!!! <3

Testpilot
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av Harakiri:

Ska tametusan köpa det en gång till på GOG.com för sakens skull , dels för o sponsra CD Projekt och dels för att jag gillar GOG som pushar för DRM fria spel.

Det går väl ändå inte?
Man ser ju "ladda ner spelet"-knappen efter man köpt det

Jag köpte collectors edition först , men köpte nyss GOG versionen bara för att ge lite sponsring till både GOG och CD Projekt för ett bra spel och koncept.

Medlem

En trailer som ger gåshud. En GRATIS uppdatering som gör att man vill spela igenom spelet en fjärde gång och en inställning från CD Projekt som gör att de förtjänar att få sitta på en piedestal högt över de flesta utvecklarna i branchen.

Medlem

Jag brukar hata trailers och tycka att de är meningslösa, men den här var helt satans cool.

Medlem

Kärlek rakt igenom!
Sällan jag spelar om ett spel, men är nu inne på min andra spelomgång och njuter av varje ögonblick. Kanske t.o.m. blir en tredje 17 april

Medlem

Har av varierande orsaker blivit att jag inte kört färdigt spelet men det är verkligen sådant här som gör att man köper och stödjer utvecklare som CD Project. <3

Medlem

Mår fan dåligt att jag köpte det så billigt på gog.com. Önskar att de krävt dubbla priset.

Inaktiv
Skrivet av S.S. Viator:

Mår fan dåligt att jag köpte det så billigt på gog.com. Önskar att de krävt dubbla priset.

Köp lite andra titlar från GOG då så stödjer du utvecklarna med cash på så vis.

Medlem

Fan vad trevligt, i stort sett alla kommentarer är positiva! CD Projekt <3

Inaktiv
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av S.S. Viator:

Mår fan dåligt att jag köpte det så billigt på gog.com. Önskar att de krävt dubbla priset.

Köp lite andra titlar från GOG då så stödjer du utvecklarna med cash på så vis.

Eller köpa deras första spel: The Witcher!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av S.S. Viator:

Mår fan dåligt att jag köpte det så billigt på gog.com. Önskar att de krävt dubbla priset.

Köp lite andra titlar från GOG då så stödjer du utvecklarna med cash på så vis.

Eller köpa deras första spel: The Witcher!

...som säljs på GOG.
ZZZZING!

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av S.S. Viator:

Mår fan dåligt att jag köpte det så billigt på gog.com. Önskar att de krävt dubbla priset.

Köp lite andra titlar från GOG då så stödjer du utvecklarna med cash på så vis.

Eller köpa deras första spel: The Witcher!

...som säljs på GOG.
ZZZZING!

Köper Dark edition trots att jag inte ens äger ett Xbox och ger bort spelet till någon fattig behövande

Äger för övrigt collectors edition av ettan. Köpte det dagen det kom ut. Sedan länge fan av Sapkowskis böcker.

Medlem

Vilket otroligt föredöme CD Projekt är, tumme upp!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

123
Skriv svar