Super Mario 3D Land når milstolpen fem miljoner

Robot
Super Mario 3D Land når milstolpen fem miljoner

Första 3DS-liret som sålt över fem miljoner exemplar, Mario Kart 7 skuggar tätt bakom med 4,5 miljoner krängda boxar.

#nintendo, #super-mario-3d-land, #mario-kart-7, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d, #the-legend-of-zelda-skyward-sword, #new-super-mario-bros, #mario-kart-ds


Medlem
Super Mario 3D Land når milstolpen fem miljoner

Tänk att en italiensk rörmokare kan säljas i så många exemplar

Medlem

Jag var på väg att skaffa en 3DS enbart för det här spelet, så jag blir inte förvånad
Super Mario ftw, saknar min Wii enbart för Galaxy serien


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Blir en 3DS med Ocarina of Time när priset ligger på 500 kr. Super rea!

Medlem

Sitter själv och håller mig från att köpa tills att en med dubbla joystickar kommer, känns som att det kommer att komma i framtiden.

Medlem

Annars finns det ju alltid Super Battlefield 3 för de som är sugna (kolla helst i fullskärm och HD):

Medlem

lite förvånad att man mycket sällan hör folk skrika "mjölka" när det gäller Mario. Jaja, huvusaken är att folk gillar spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Super COD Land når milstolpen fem miljarder

Medlem
Skrivet av LentoMan:

Annars finns det ju alltid Super Battlefield 3 för de som är sugna (kolla helst i fullskärm och HD):

https://www.youtube.com/embed/N5IIGXbwN-o

Super Battlefield kanske intresserar mig inte så mycket, men jag sitter och lyssnar på låten från videon nu. Awesome!

1
Skriv svar