Witcher 2 Enhanced edition

Testpilot
Witcher 2 Enhanced edition

Efter sett introt och att man inser att man får allt godis extra som PC spelare så har jag trots mina utfall mot CD Projekt RED förlåtit dem för tabbarna med Securom.

Jag förlåter dem för tabbarna med att sätta dit tyska piratkopierare eftersom de slutade då fans tyckte till om det hela.

Ni rockar , därför har jag köpt GOG versionen av spelet bara för att sponsra en bra speltillverkare och att jag samtidigt hjälper GOG som spelplattform då jag älskar att de släpper gamla godingar DRM fria och billigt!

Stöd PC köp spel på GOG!

http://www.gog.com/

#blogg

Moderator | Testpilot
Witcher 2 Enhanced edition

Köpte spelet vid release men min dator kan knappt spela det på low T_T

Vet inte vad problemet är då jag kan spela näst intill många andra spel på iaf Medium med lite på high.. Men av det lilla jag spelat är det underbart!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har köpt 15 spel från gog och mer är på väg!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Älskar GOG! Har själv köpt 7-8spel där än så länge, tyvärr köpte man för många gamla titlar på Steam innan man fick upp ögonen för det suveräna polska alternativet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Älskar gog.com. De är verkligen nåt alldeles extra. Köper alla spel jag kan därifrån. DRM fria, fungerande spel. Det gillar jag

Testpilot

Inhandlade en klase gamla godingar som Fallout spelen , Syndicate , Master of Orion , Witcher1 osv bara för sakens skull.
Har ju många av dem redan i retail box men smidigare o ha dem på GOG.

Medlem

Vill päminna om att gog.com just "släppt" Deus Ex GOTY-edition (aka best game ever made)


signatur

Imperator

1
Skriv svar