Street cred

Skägg.
10 Chambers
Street cred

[ia=495945; large;nb;nl]

#blogg


signatur
Medlem
Street cred

Nostalgi!

Hade med ett sådant här fint kort sparat. Dock försvann det i min senaste flytt tyvärr.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

[sarkasm]Tycker kortet är otroligt diskriminerande! Är detta någon mans-exklusiv klubb eller varför finns det inga kvinnor representerade på kortet?[/sarkasm]

Skägg.
10 Chambers

Har du kikat under kjolen på flugorna och eskimån från iceclimber, vad vet vi där?


signatur

Nice, det får du spara till dina barn.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

Åh, jag och min bror hade också sådana. Håll hårt i det! Videospel är de bästa spelen.

(Den ena Iceclimbern är en tjej. Nej, jag har inte tittat under kjolen men hon är chockrosa!)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Åh, jag och min bror hade också sådana. Håll hårt i det! Videospel är de bästa spelen.

(Den ena Iceclimbern är en tjej. Nej, jag har inte tittat under kjolen men hon är chockrosa!)

Jaha så nu får inte killar ha på sig rosa utan att bli kallade tjejer alltså?

Redaktör
Ponny
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Åh, jag och min bror hade också sådana. Håll hårt i det! Videospel är de bästa spelen.

(Den ena Iceclimbern är en tjej. Nej, jag har inte tittat under kjolen men hon är chockrosa!)

Jaha så nu får inte killar ha på sig rosa utan att bli kallade tjejer alltså?

Nähä! Så är det minsann Ice Climber gör det bra, blått för pojken och rosa för tjejen. Isbjörnen är hermafrodit


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag hade också ett medlemskort, men det är försvunnet sedan många år och flyttar också =(
Hade ett väldigt lågt medlemsnummer.

Kan inte denna klubb återuppstå och köra med likadana kort?


signatur
Medlem

Älskar direktöversättningen!

Medlem

Snyggt!
<- Medlemsnr 131797


signatur

no remorse

Medlem

har mitt medlemskort liggandes hemma hos morsan och farsan i mitt gamla rum =P på skrivbordet

Hey paisanos, Nu kommer Super Mario brödernas super show.

Söndagsmorgon tecknat.

Jag kontaktar WildThing, det måste göras en spoof av detta intro med Calle och Jakob svärd i rollerna.
Thumbs up om ni vill se det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Medlem
Medlem
Medlem

Okej, jag vet inte hur man gör thumbs up på FZ men yeah, gimme

Medlem

Har kvar mitt

1
Skriv svar