Filmtajm: Aliens: Colonial Marines

Medlem

Fy FAAAAAAAN vad fett!!! (Blöjor på inköpslistan). Förlåter förseningen och roar mig med Mass effect 3, Spec ops the line och annat fint till dess.

Medlem

Synd att trailern inte på något sätt visade hur spelet kommer se ut eller fungera.
Bortkastad tid.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Palpatine666:

Tycker marinerna har för stora muskler. Åker man till en militär anläggning och kollar hur folk ser ut så ser dom ut som vanliga människor. Är ju lite kränkande om man då inte har dessa jätte biseps =( Nä detta spelet måste få en tvåa i betyg hur bra det en må vara annars blir jag sur =(

(hänvisar till en viss resension om någon nu vet vad jag menar, för ja jag är såklart ironisk )

Failtroll is fail speciellt med tanke på hur spelet faktiskt ska se ut... kanske ska välja ett spel där det är relevant? Eftersom din åsikt i frågan är ganska uppenbar.

Snygg trailer synd bara att spelet ser ut att bli rätt kass från vad man kunde tyda av gameplay rullen. Tusen aliens överallt, QTE etc.

Edit: Könsroller bygger på evolution? Du kan tyvärr inte ha mer fel... Könsroller har ingenting med evolution att göra, det är en konstruktion av samhället.

Det är tamejtusan bara på FZ som en nyhet om ett Aliens-spel kan leda till en jämställdhetsdebatt!

Only on FZ, only on FZ

Lol sebastian, ja men visst är det underbart

Kanske det jag skrev var lite klumpigt skrivet och otydligt, det jag mena var bara det att jag personligen tycker det hade varit orättvist att låta tex mig resensera filmen "en prinsessas dagbok" för jag skulle sågat det i beståndsdelar. Jag vet att den är bra om man gillar den typen av filmer men det gör inte jag därför frågar heller inte tex min flickvän mig vad jag tycker om den filmen innan hon har sett den utan frågar sin kompis som har samma smak som henne. Tänk er själva vi säger det kommer ut en ny avatar film som får toppen betyg runt om i världen och du vill veta vad folk säger om den, då frågar du vell inte någon som avskyr vapen, science fiction och blå gubbar???
Hopass jag var lite tydligare nu med vad jag mena och ursäkta att jag var så otydlig innan.

Medlem

Det är bara andra filmen som heter Aliens. De andra tre Alien xxx.

Medlem

Jävla Randy Pitchford.. som vanligt talar han svingott om sina spel, sen skjuts dem upp tills grafiken är urgammal... och spelet får mediokra betyg.


signatur

"High life on low budget"

12
Skriv svar