EverQuest blir free-to-play

Robot
EverQuest blir free-to-play

Dess uppföljare har redan gått i de populära F2P-spåren, och i början av mars är det dags för det något åldriga förstaliret.

#everquest-ii, #sony, #everquest


Medlem
EverQuest blir free-to-play

Jag är inte säker på om det går att översätta "Everquest goes free-to-play" till "Everquest går free-to-play"...


signatur

Imperator

Medlem

Illa Hampus!!!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

började spela EQ 1999, var mitt första mmo och därför det jag har bäst minnen av och var mest beroende av

Medlem
Skrivet av Reize:

Jag är inte säker på om det går att översätta "Everquest goes free-to-play" till "Everquest går free-to-play"...

Tittar man med lupp står det faktiskt "blir"

Men det vart lite humoristiskt nu när du väl påpekade det!

Medlem

Ahh.. minns när man betatestade EQ.. hade min P166 och Voodo1 )


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Imponerande att spelet faktiskt fortfarande lever efter alla dessa år, man har hört så himla lite om det att det helt fallit i glömska för min del.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Reize:

Jag är inte säker på om det går att översätta "Everquest goes free-to-play" till "Everquest går free-to-play"...

Tittar man med lupp står det faktiskt "blir"

Men det vart lite humoristiskt nu när du väl påpekade det!

Hampus är snabb med korrekturspennan, vettu


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av UOme:

började spela EQ 1999, var mitt första mmo och därför det jag har bäst minnen av och var mest beroende av

Samma här. Man blir onekligen lite sugen på att logga in och hälsa på alla sina gamla tanter och farbröder som står och möglar på diverse ställen runt om i Norrath hehe.


signatur
Medlem

RIP Everquest!

Kanske man ska ta och testa; fast nu finns det så många gratisspel att man inte vet vilket man ska välja.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av raefzm88:

RIP Everquest!

Varför skulle det vara Rip? Att bli f2p har räddat många mmo spel och/eller gett en boost i deras community.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Reize:

Jag är inte säker på om det går att översätta "Everquest goes free-to-play" till "Everquest går free-to-play"...

Tittar man med lupp står det faktiskt "blir"

Men det vart lite humoristiskt nu när du väl påpekade det!

Hampus är snabb med korrekturspennan, vettu

Dom kallar mig för Blixten!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Och fortfarande ingen nyhet om att Lineage 2 blivit Free-to-Play (och fått sin största expansion hittills Goddess Of Destruction, trots tips om det).
Jojo


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar