29 000 spelar Half-Life 2 på lördag – vill du vara med?

Medlem

Varför inte? Kul initiativ!


signatur

Nämen!

Medlem

Är jag den enda som tycker det är konstigt att fans försökt "tvinga" utvecklarna att göra en uppföljare?

Medlem

Släpp trean och gör så att Gordon får en personlighet eller röst så spelets huvudkaraktär blir något intressant :/

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Släpp trean och gör så att Gordon får en personlighet eller röst så spelets huvudkaraktär blir något intressant :/

Nej! Hoppas de aldrig gör det.

Medlem

Ah najs får spela lite HL2 i helgen då

Medlem

Hade hakat på om jag varit hemma då :((


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Släpp trean och gör så att Gordon får en personlighet eller röst så spelets huvudkaraktär blir något intressant :/

galen?
Bästa karaktären i ett spel! det är ju du själv som får stå för intrycken inte nån jävla mr.marshal som droppar dumma kommentarer hela tiden.

Medlem
Medlem
Medlem

Heck yeah , jag e på

Inaktiv

Märkte att de har skrivit kl8pm, är det inte för USA då gruppen är amerikansk?

För övrigt är jag på :).

Edit: Kanske ska läsa allt på sidan istället, står klart o tydligt på Steam sidan att de visar "din lokala tid"

Medlem
Medlem

Fans? Snarare rövslickare.

Medlem

Kunde det inte ha varit Half-Life istället? Drog igenom HL2 för inte så länge sedan. Ack å ve.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Half-Life 2 serien kan vara mina favoritspel of all time, klart att jag är med!!! Har inte spelat igenom HF2 på ett halvår nu tror jag

Medlem

I'll be there!

Medlem

Dom har väll redan sagt att det inte blir en Episod 3, utan ett Half-Life 3? Tyckte jag läste någonstans att dom gjorde EP1&2 som ett test för att se om det lönade sig för dom att göra kortare spel på mindre tid istället för ett längre spel med större mellanrum eller nått.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Fans? Snarare rövslickare.

Sen finns det idioter också.

Medlem

Jag kommer inte ha tid, annars hade jag lätt varit med!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Yay Synergy och Obsidian Conflict! ;D

Medlem

Som en blixt från klar himmel fick jag ett stort sug att lira igenom HL2 och episod 1 och 2, sen såg jag denna nyhet och bestämde mig för att fan installera de och lira igenom

Medlem

Skulle vara kul om fansens ständiga tjat slutade med att Valve släpper en jätterushad, buggig version.

Medlem

Fan... Jag har ingen dator att spela det på

Medlem

Hm... jag spelade igenom någon av episoderna i sommras... kanske skall återvänta till HL2 igen... kanske.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Förstår verkligen inte alla som håller på o tjatar om att dom ska avslöja något... varför stressa dom? Vill ni hellre ha ett halvfärdigt spel som stressats fram, eller en gedigen produkt? Låt dom arbeta ifred, finns ju nåra miljarder andra spel att leka med så länge.

Inaktiv
Medlem

Bra nyhet! Medlem i gruppen sen några minuter sen och på lördag blir det lite Freeman igen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

"Wake up and smell the ashes" tillsammans låter grymt epic, för att inte nämna resonabelt i syfte att uppmärkamma Valve det de flesta fps:are har siktet inställt på sedan 2007. You better rise, Mr. Freeman.

Medlem

de flesta här verkar ha lässvårigheter.. huvudsyftet är att man vill få bättre kommunikation från Valve för att således få svar på frågan om och när det kommer en del 3. Syftet är inte att "tvinga" de att göra en uppföljare snabbare..

Medlem

Minns när Half-Life kom... men förstår inte riktigt vad som gjorde det spelet till den höjdaren det blev?

Storyn har jag inte riktigt förstått ännu... inte heller orkat tagit reda på vad det hela handlar om. xD

123
Skriv svar