Hetaste spelen i februari

Robot
Hetaste spelen i februari

Spelåret 2012 börjar på riktigt i och med årets andra månad.


Medlem
Hetaste spelen i februari

Var är Twisted Metal och Jak & Daxter HD någonstans?

Medlem

lite längre ner på framsidan står det "Hetast på FZ - Nr 1 Diablo3 Q1 2012" Q1? Really?

och hur mäts vad som hamnar där? antal läsningar för varje artikel?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Var är Twisted Metal och Jak & Daxter HD någonstans?

Dom anses nog inte som några storspel direkt, själv så gillade man twisted metal enormt mycket på ps2 an men i ärlighetens namn så är det inget direkt storspel, får bara hoppas det nya blir lika vansinnigt som det gamla, köra runt på hustak medmera var hur kul som helst.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

D3


signatur

Meep!

Medlem

Nja fanns inget alls där för mig iaf, skulle i så fall vara MGS collection. Lol på att Syndicate är något annat än iskallt

Inaktiv

Har en Soul calibur 5 turnering nu den 10e.
Alla som är med lägger en hundring var.
Vinner jag den nuvarande prispottens summa blir det till att antingen skaffa Dear Esther och syndicate eller uppgradera datorn


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Jag spelade lite Twisted Metal på någon mässa, förmodligen E3, och var inte direkt imponerad, men i all sin enkelhet hade jag lite kul när jag fick rätt vapen (de som är svåra att missa med) och hade ihjäl några motspelare.

Min favorit är jag relativt partiskt kring av de utvalda i filmen, men det borde vi ju iofs alla vara - det är ju svenskt.


signatur
Medlem
Skrivet av BeachBum4fun:
Skrivet av Jozo:

Var är Twisted Metal och Jak & Daxter HD någonstans?

Dom anses nog inte som några storspel direkt, själv så gillade man twisted metal enormt mycket på ps2 an men i ärlighetens namn så är det inget direkt storspel, får bara hoppas det nya blir lika vansinnigt som det gamla, köra runt på hustak medmera var hur kul som helst.

Det är lustigt hur annorlunda det är beroende var man lever. I USA är det prat om nya Twisted Metal hela tiden, men här i Europa är det dödstyst kring det

Medlem

För mig så är det The Last Story och Binary Domain som gäller

Möjligtvis även Soul Calibur V, Kingdoms of Amalur: Reckoning och Syndicate när dom gått ner i pris.

Medlem

Hetast var låten till Syndicate iallafall!

Medlem

Inget för mig.

Inaktiv

The Darkness 2 hamnar inte ens på listan? Gawd...

Redaktör
Ponny

Som sagt, listan baseras på vilka spel ni har klickat er in på och läst om, kollat på trailers etc.

Jag är i alla fall nyfiken på Amalur. Det ser inte mycket ut för världen, men är roligt att spela.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Som sagt, listan baseras på vilka spel ni har klickat er in på och läst om, kollat på trailers etc.

Jag är i alla fall nyfiken på Amalur. Det ser inte mycket ut för världen, men är roligt att spela.

Ännu mer förtydligande, de SEX mest populära.


signatur

Videomupp

Redaktör
Ponny
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Som sagt, listan baseras på vilka spel ni har klickat er in på och läst om, kollat på trailers etc.

Jag är i alla fall nyfiken på Amalur. Det ser inte mycket ut för världen, men är roligt att spela.

Ännu mer förtydligande, de SEX mest populära.

Ah! Dom populäraste sexspelen... Eller?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

så ju fler artiklar ett spel får, ju större chans att det blir ett av de zex hetaste? ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Hetaste spelet i februari måste ju vara Jagged alliance -Back in action:)
Enligt mig då:)

Medlem

Syndicate ser jag verkligen fram emot... men kingdoms of albion? meh

Medlem

För mej blir det inga här utan Catherine(ps3) den 10 feb? Och lite vita spel Uncharted: Golden Abyss WipeOut 2048 & Little Deviants den 22 feb

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Som sagt, listan baseras på vilka spel ni har klickat er in på och läst om, kollat på trailers etc.

Jag är i alla fall nyfiken på Amalur. Det ser inte mycket ut för världen, men är roligt att spela.

Nu känner ju jag att jag måste tänka mig för innan jag läser artiklar här, Vill ju inte att "fel" spel får min ofrivilliga röst igen.

Visst borde väl t ex The Darkness 2 klassas som en skapligt het release ändå?

Medlem

Jak & Daxter HD

Medlem

Kan någon vänlig själ förklara hur "Hot or Not" mätaren fungerar? Det står ju något i still med "Fz meddelar hela tiden hur rätt/fel ni har i era åsikter" Så ta soulcalibur som ex, det fick ju ganska lågt, betyder det att "Vi" tycker spelet värkar awesome, medans fz tycker "Vi" har fel? Eller betyder det att vi tycker spelet värkar skit, men ni ktr det är awesome?


signatur

Rwa?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Som sagt, listan baseras på vilka spel ni har klickat er in på och läst om, kollat på trailers etc.

Jag är i alla fall nyfiken på Amalur. Det ser inte mycket ut för världen, men är roligt att spela.

Testa spela demo till PC. Det är INGEN höjdare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Som sagt, listan baseras på vilka spel ni har klickat er in på och läst om, kollat på trailers etc.

Jag är i alla fall nyfiken på Amalur. Det ser inte mycket ut för världen, men är roligt att spela.

Var lite småsugen när jag först hörde talas om det, men det verkar bara bli ett Fable fast med ett flashigt stridssystem.

Nä, rätt sorgligt att det enda spelet jag verkligen ser fram emot 2012 hittils är en Half-life mod...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem
Skrivet av ThinBoi:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Som sagt, listan baseras på vilka spel ni har klickat er in på och läst om, kollat på trailers etc.

Jag är i alla fall nyfiken på Amalur. Det ser inte mycket ut för världen, men är roligt att spela.

Var lite småsugen när jag först hörde talas om det, men det verkar bara bli ett Fable fast med ett flashigt stridssystem.

Nä, rätt sorgligt att det enda spelet jag verkligen ser fram emot 2012 hittils är en Half-life mod...

https://www.youtube.com/embed/GDpWbGxVqeU

Jaaa, den där modden hade jag glömt bort! Från skaparen av Afraid of Monsters!
Han är riktigt jäkla grym på att göra läskiga och bra mods. Hade det funnits någon rättvisa i världen så hade han sagt upp sig från Dice och skapat en egen studio, han kunnat göra "riktiga" spel


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

inget spel med snygg gothbrud som huvudperson i år? isf håller jag mig till swtor

Medlem

Mehh.. Syndicate kanske.
Den här månaden är ju det ju Crusader Kings 2 som gäller!

http://www.youtube.com/watch?v=3kX5ggw5AIU

Skrivet av Jozo:
Skrivet av BeachBum4fun:
Skrivet av Jozo:

Var är Twisted Metal och Jak & Daxter HD någonstans?

Dom anses nog inte som några storspel direkt, själv så gillade man twisted metal enormt mycket på ps2 an men i ärlighetens namn så är det inget direkt storspel, får bara hoppas det nya blir lika vansinnigt som det gamla, köra runt på hustak medmera var hur kul som helst.

Det är lustigt hur annorlunda det är beroende var man lever. I USA är det prat om nya Twisted Metal hela tiden, men här i Europa är det dödstyst kring det

Beror på väldigt olika spelsmak mellan USA och olika länder i Europa. Twisted Metal, precis som du säger, är väldigt mycket ett amerikanskt fenomen och serien har aldrig varit i närheten av lika stor här som borta i staterna. Inte för att det är nån storserie i USA heller förvisso, men där finns i alla fall en ganska så dedikerad fanbase.

1
Skriv svar