Prova Syndicate-demot till Xbox 360

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Håkan:

Tycker fortfarande det känns konstigt att dom kallar det för Syndicate, samtidigt som det är ett vanligt FPS-spel. Får se om man orkar ladda ned demot.

Tja, alla bakåtsträvare får väl mailbomba Peter Molyneux så han dammar av sin 386'a (alternativt Amiga) och släpper ytterligare en expansion likt American revolt. Sen kan han kränga den på diskett till er som fortfarande vill ha gamla Syndicate men samtidigt vill uppleva något nytt.

Dom kan ju åtminstonde släppa samma typ utav spel, annars kan dom lika gärna bara hitta på ett nytt IP istället för att använda 'Syndicate' på random FPS-spel.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av magma:

Konsolerna får det först. Är inte direkt överaskad.

Klaga mera?

Tja, med tanke på att det är ett PC-spel som det ska vara uppföljare till så... Vilket de nu gör till fps, kan knappast bli värre.

Syndicate har aldrig varit pc exklusivt syndicate släpptes till : Amiga, Amiga CD32, PC, Mac, Sega Mega Drive, SNES, 3DO, Atari Jaguar, Acorn Archimedes, NEC PC-9801 själv hade jag amiga 500 utgåvan när det begav sig. och Syndicate världen fungerar fint i FPS form.


signatur

God is dead

Medlem

Jag var där för Syndicate på Amiga, och sedan PC för att svära åt hur svårt American Missions var, och det här är förtjänt av Syndicate namnet. Det är Syndicate med en betydligt modernare tappning, ur första-persons vy, med springaskjuta gameplay, istället för isometrisk action. Vi är inte de enda oldies som godkänner detta direkt från hjärtat.

Och Origin? Vakna upp och dofta på askan. Detta är varken GFWL eller Ubisofts DRM. Origin är mer än accepterbart jämte dom två.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

orkar inte koppla in xboxet -.-
får ta å vänta tills imorn ist då

Medlem
Skrivet av Håkan:

Dom kan ju åtminstonde släppa samma typ utav spel, annars kan dom lika gärna bara hitta på ett nytt IP istället för att använda 'Syndicate' på random FPS-spel.

Med det resonemanget skulle aldrig Mario Kart funnits - och världen skulle vara mycket sugigare.


signatur
Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Voorhees:

Är det online co-op eller?

du kan lira igenom det uppdraget som finns i demot själv om du nu vill det. men split-screen tror jag inte det är.

Lirade det igår, jag och någon snubbe som kallade alla för nigga ownade Colonel Garbon!

Det var ganska roligt

Inaktiv
Skrivet av MrLonghair:

Och Origin? Vakna upp och dofta på askan. Detta är varken GFWL eller Ubisofts DRM. Origin är mer än accepterbart jämte dom två.

Ja det är tid, herr friman. Origin fungerar ju bra och har tagit bort sitt spionmeck från Eulat, så nu är "faran över", iaf lika mycket som för alla andra tjänster.

Att skippa ett bra spel pga hur man får tag i det känns lite konstigt, som att "jaha kan ni inte leverera med UPS så få de minsann vara".

TJ
Medlem

Spelade demot igår! Grymt bra och över förväntan!!! Det finns helt klart en del "Syndicate"-känsla över det.Som gjort för online-spel!
Det blir ett solklart köp!!!

Inaktiv

Jaha, blir ingen förhandsbokning för mig då..
Starbreeze sviker verkligen grunden för alla spel idag - PC-spelarna.
Skulle vilja se var spelindustrin var idag utan spel, eller konsoler för den sakens skull, då de inte skulle existerat utan en spelindustri som startade med datorspel.


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Tycker demot var galet tråkigt.

Medlem

Kul spel, klart värt att testa demot

12
Skriv svar