Inget risigt förbokningserbjudande för Risen 2

Robot
Inget risigt förbokningserbjudande för Risen 2

Förboka rollspelet Risen 2 och få bonus-DLC och ett unikt in-game-föremål.

#risen-2-dark-waters


Medlem
Inget risigt förbokningserbjudande för Risen 2

and if you dont preorder, you can buy the content 1 week after launch, man vill ju känna sig speciell när man förbokar ju


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

kanske köper det när man får hela spelet (säljs med alla dlc) och är typ 50% eller mer billigare på steam.

Medlem

För dom som är säker på ett köp så är det väl bra, men personligen så tyckte jag att första Risen var för buggigt i början, så jag avvaktar nog några patcher eller lite recensioner innan jag skaffar Risen 2.

Medlem

Usch för DLC.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Usch för DLC.

Ja, usch för extra material som förlänger livslängden på bra spel, usch!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Herr Lind sätter sin prägel på artikeln, och den blir genast lite färggladare.

Tyvärr föll jag aldrig för Risen, så har inga förhoppningar på 2:an. Inget jag förbokar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Det fulaste omslaget i mannaminne, hoppas dock spelet är bättre än den visuella presentationen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har inget emot DLC, blir dock väldigt sne på DLC som förlänger story i spel... har man köpt ett spel ska man inte behöva betala mer för mer story. Red Dead Redemption gjorde nog det bästa DLC:et någonsin med undead nightmare

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

and if you dont preorder, you can buy the content 1 week after launch, man vill ju känna sig speciell när man förbokar ju

Speciell när man gör samma sak som minst 300 000 andra?
Det blir nog svårt
Det du får dör att förhandsboka är möjligheten att spela på release och njuta av alla buggar samt att du slipper betala för första DLCn, och beroende på vilka buggar som finns kan du få en mycket "speciell" karatär och spelupplevelse innan de är fixade XD

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Friberg:

Usch för DLC.

Ja, usch för extra material som förlänger livslängden på bra spel, usch!

Släpps ju i samband med spelets release.
Hade varit annat om det kom, säg 6 månader senare.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar