Playstation Network stängs ner imorgon

Robot
Playstation Network stängs ner imorgon

Sony meddelar att de har underhållsarbete på gång.

#sony


Playstation Network stängs ner imorgon

Here we go again.....


signatur

It´s not where we´re from, it´s where we´re going....

Medlem

inget mot vad swtor är, massive multiplayer offline game


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Om de lyckas "transmogrifiera fram livs levande dinosaurier" är det väl värt det? Eller?

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

inget mot vad swtor är, massive multiplayer offline game

swtor har underhåll en gång i veckan, precis som WoW och vissa andra mmo spel.

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av cute_ninja:

inget mot vad swtor är, massive multiplayer offline game

swtor har underhåll en gång i veckan, precis som WoW och vissa andra mmo spel.

Skulle nog till och med sträcka mig till att det är mer regel än undantag.

Medlem

VAD GÖR NI HÄR! Stick till PSN nu för det har kommit några fina betan till ps3 Twisted metal Gotham City Impostors Och 2 fräna demos Syndicate co-op och Pixeljunk SideScroller

Medlem
Medlem

Vuuut kan man köra på/med "gammla" spel/konsoller det har jag aldrig gjort förut för jag äger en dator å där spelar man minsann inga gammla spel minsann nej grafikkortet är min enda vän å han heter sven.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Spelar folk fortfarande playstation? haha

Trollar Troll?

Det finns många spel jag inte skulle spela på PC; fighting, racing, fotboll, hockey etc..
finns desutom flera bra spel som inte finns till xbox heller.. så ge dig va


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jag kan en till jag körde på en pc för 20 år så varför spelar man pc nu 20 år senare? Mr intelligent

Medlem

Hmm tycker delvis att det är konstigt att ALLT stannar upp för "lite" service... men å andra sidan har jag ingen aning om vad som behövs för att driva alltihop och varför man inte kör redundant system... ( har man laddat ned något så tar det inte flera timmar att installera "skiten" och skulle man behöva byta en psu eller hdd.. så WTF ? det tar 3 min... inte 8 timmar... men men som sagt...
vad vet jag...

Medlem

hehe ja skulle va kul att få veta lite vad dom gör egentligen som tar sådan tid. Dom kanske har så otroligt roligt på sony så dom hinner knappt jobba. Dom får jobba lite emellanåt, emellan allt roligt helt enkelt =D Eller så har dom alla lite problem med blåsan så det blir toa besök varannan minut.

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av cute_ninja:

inget mot vad swtor är, massive multiplayer offline game

swtor har underhåll en gång i veckan, precis som WoW och vissa andra mmo spel.

Jag tror han syftar på tiderna som servrarna är offline. Typ från förmiddagen till klockan 17:00.
Den här veckan så var dom snabba dock och servrarna var öppna klockan tre märkte då jag kom hem och prövade att logga in


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av cute_ninja:

inget mot vad swtor är, massive multiplayer offline game

swtor har underhåll en gång i veckan, precis som WoW och vissa andra mmo spel.

Jag tror han syftar på tiderna som servrarna är offline. Typ från förmiddagen till klockan 17:00.
Den här veckan så var dom snabba dock och servrarna var öppna klockan tre märkte då jag kom hem och prövade att logga in

huvet på spiken, är man som mig och jobbar kväll så går hela tisdagarna bort och kan inte spela alls då, plus att det hoppat in extra downtimes utöver tisdagarna sen det släpptes


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

dubbelpost


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Spelar folk fortfarande playstation? haha

Ja folk spelar playstation fortfarande. Ser att du tycker om PC, men för det behöver du inte trolla konsolfolket. Visa respekt precis som jag gör åt PC-gaming. Inte alls rolig kommentar det här.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Bannor:

Hmm tycker delvis att det är konstigt att ALLT stannar upp för "lite" service... men å andra sidan har jag ingen aning om vad som behövs för att driva alltihop och varför man inte kör redundant system... ( har man laddat ned något så tar det inte flera timmar att installera "skiten" och skulle man behöva byta en psu eller hdd.. så WTF ? det tar 3 min... inte 8 timmar... men men som sagt...
vad vet jag...

servrar har man inte behövt stänga av för att byta hårddiskar sen 80-talet.. vet inte vad dom sysslar med .. swtor är alltid nere när man vill spela det.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

inget mot vad swtor är, massive multiplayer offline game

Då är nog EvE online värst, tar ner servrarna varje dag mellan 13 och 14.

Medlem

Tur man lirar på xbox då, länge sedan live var nere...men å andra sidan är PSN gratis så någonstans måste det ju märkas.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av cute_ninja:

inget mot vad swtor är, massive multiplayer offline game

swtor har underhåll en gång i veckan, precis som WoW och vissa andra mmo spel.

Jag tror han syftar på tiderna som servrarna är offline. Typ från förmiddagen till klockan 17:00.
Den här veckan så var dom snabba dock och servrarna var öppna klockan tre märkte då jag kom hem och prövade att logga in

Dock har servrarna alltid kommit upp vid 12-14 även fast de säger att det ska vara uppe 17. Bara en vecka som de var nere till 21.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

Mer än jag som märkte att Sony's EULA/Agreement har uppdaterats?

Jag märkte lite snabbt när jag startade Resistance 3 när något i stil med "PSN Community Tools" när jag snabb-bläddrade igenom det.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Batman here I come (singleplayer)


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Det kommer bli riktigt jobbigt nu när playstation home är avstängt...

1
Skriv svar