Spana in nyheterna i 7.2-patchen till World of Tanks

Robot
Spana in nyheterna i 7.2-patchen till World of Tanks

Släpps första kvartalet i år, bjuder på nya kartor – Live Oaks är spelets första USA-karta!

#world-of-tanks


Medlem
Spana in nyheterna i 7.2-patchen till World of Tanks

ooh, jag som precis började spela WOT igen, vad trevligt med mer nytt content


signatur
Medlem

Hoppas bara att det inte dröjer allt för länge...

Medlem

Ska ju komma innan Q1 är över, så den kommer nog snart hoppas det är trevliga maps!


signatur
Medlem

Ja jag har STOR grinding-panik här! Det får gärna dröja till mars, är på en fullt uppgraderad M6a, vill SÅ gärna ha en T34!

Medlem
Skrivet av spectrekz:

Ska ju komma innan Q1 är över, så den kommer nog snart hoppas det är trevliga maps!

Tro mig. Dem kommer att försena patchen något hejdlöst mycket.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Riktigt kul F2P-spel, spännande att se fortsatt utveckling av det - ska bli intressant att se hur de integrerar och utökar det med Warplanes och Battleships senare.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av spectrekz:

Ska ju komma innan Q1 är över, så den kommer nog snart hoppas det är trevliga maps!

Tro mig. Dem kommer att försena patchen något hejdlöst mycket.

Det är ju bara en content patch med inehållet redan färdigt. Tror det går ganska fort.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

De brukar inte försena sina patcher.

OMFG, T28 prototype!!


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Ja jag har STOR grinding-panik här! Det får gärna dröja till mars, är på en fullt uppgraderad M6a, vill SÅ gärna ha en T34!

Sitter på 340K okonverterad XP....

Men fan, alltså, sitter på en IS4, T32, väntar på cash till en Tiger 2, (IS-4 sög alla mina resurser) och har runt 115K xp klart på min T32... snart får jag min T34!


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Sjukt kul spel. Kanske borde börja spela igen.

Medlem

Jag är på Tigern, slutade spela för det kom annat ivägen, så nu ska jag fortsätta ta mig till Tiger II ! Fast jag funderar på att prova de franska tanksen


signatur
Medlem

Riktigt skoj spel! Ska bli kul med ny uppdatering.

Kör just nu mest Tiger II:an, T-25:an och GW Panther, alla maxade. Tar även ut Sluggern och några av de andra tanksen från garaget då och då.

Grindar som bäst xp till E-75 och GW Tiger, sparar samtidigt credits till en T28 TD inkl 120 mm-uppgraderingen. Tror det blir en Panther efter det - har den redan färdigutforskad med moduler och klar för köp. So many choices...

1
Skriv svar