The Last of Us – första in-game-bilderna

Robot
The Last of Us – första in-game-bilderna

Spana in de allra första in-game-skärmdumparna från Uncharted-skaparnas zombiespel.

#the-last-of-us-remastered, #naughty-dog


Medlem
The Last of Us – första in-game-bilderna

inte för att klaga, varför så många Zombie spel?
spelet ser okay ut "bilderna alltså" .. men, har inte folk börjat tröttnat på zombies?
iaf, jag har börjat tröttnat


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Gillar att vapnen slits ut med tiden. Hoppas på The Last of Us starkt, dels för att Naughty Dog ligger bakom spelet.

Inaktiv
Skrivet av Godofcheese:

inte för att klaga, varför så många Zombie spel?
spelet ser okay ut "bilderna alltså" .. men, har inte folk börjat tröttnat på zombies?
iaf, jag har börjat tröttnat

För att det för första gången ska komma ett zombie spel som faktiskt är bra?
Kommit okej zombie spel, men detta ser ut att bli något som enligt min smak blir roligt.


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Redaktör
Ponny

Jag är taggad! Zombies och Naughty Dog låter i mina öron som en fräsch kombo.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ser skit snyggt ut, men kommer aldrig spela det, om det e PS3 exklusivt.

Medlem

Naughty Dog? Så det blev inget Uncharted racing-spel?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Redan till vintern är ju skitbra, jag trodde man skulle få vänta typ två år för att få spela det

Medlem
Skrivet av Ducci:

Ser skit snyggt ut, men kommer aldrig spela det, om det e PS3 exklusivt.

Ja, var faktiskt lite taggad men sen såg jag att det var för PS3:an bara ;_; fan...

Medlem

Jävla bullcrap att Ps3'an fick YLOD -_-
Får väl köpa en ny då..

Medlem

Galet taggad på detta. Finns en del zombie/postapokalyptiska-spel ute, men de flesta är ruggigt medelmåttiga. Fast med Naughty Dog.... mmmmm...

Medlem

Verkar sjukt bra! Förbaskade konsollexklusivitet.

Flakmonkey

Sköna med Naughty Dog och deras spel är ju att skärmdumparna inte ljuger utan ger en rättvis bild av hur spelet kommer se ut... cant wait!

Medlem

Det här blir nog GOTY utan tvekan. Naughty Dog gör mig aldrig besviken, så dom får mer än gärna ge sig in på zombie-spåret

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

inte för att klaga, varför så många Zombie spel?
spelet ser okay ut "bilderna alltså" .. men, har inte folk börjat tröttnat på zombies?
iaf, jag har börjat tröttnat

Finns många zombiespel ja och många spel som slänger in zombies som en gimmick däremot finns det få riktiga zombiespel. Det enda riktiga zombiespelet värt vänta på är Dead Nation men detta kan också bli riktigt bra

Medlem

Just nu finns det en marknad för Zombie spel. Gott om filmer och även en hit tv-serie (Walking dead).
Men visst, eventuellet blir marknaden mättad. Som med WW2 spel.

Medlem

Kanske det är dax att få tummen ur och köpa en ps3? Har gått och länge sugit på det.

Medlem

Kanske blir värt att tanka ner.

Jag har skippat zombies i urminnes tider, men om det är ND som utvecklar så ska jag köpa det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag avskyr allt som har med zombies att göra, men att det är ND som står bakom det gör mig nästan sugen. Jag är dock fortfarande tveksam till om jag kommer att köpa det.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Verkar sjukt bra! Förbaskade konsollexklusivitet.

Å andra sidan hade det väl inte sett ut som det gör ifall det inte var exklusivt till en platform?

Medlem

Ser riktigt bra ut, hoppas att det är överlevnad som gäller och inte action som L4D eller Dead Island.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Naughty Dog vet hur man gör spännande skit!

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

inte för att klaga, varför så många Zombie spel?
spelet ser okay ut "bilderna alltså" .. men, har inte folk börjat tröttnat på zombies?
iaf, jag har börjat tröttnat

Så där kan man säga om allt.

Varför så många racing, mmo, shooter, rpg, rts spel? Har inte folk tröttnat på spel?

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av KatOne:

Verkar sjukt bra! Förbaskade konsollexklusivitet.

Å andra sidan hade det väl inte sett ut som det gör ifall det inte var exklusivt till en platform?

Håller med om att det sett mycket bättre ut om PC även fått vara med.

Medlem

Naughty Dog är spelvärldens mest överskattade företag. crash bandicoot-serien är det bästa dom gjort. uncharted spelen har jag svårt att spela igenom då de inte överaskar med någonting. striderna är riktigt tråkiga och tar evigheter då det spawnas nya fiender hela tiden. det enda spelet har till sin fördel är grafiken och de "episka" momenten.

jag är förmodligen ensam om att tycka detta. ser inte ut som att det blir någon innovation här heller. naughty dog tror att de kan stödja sig på sin grafik och bara skita i allt annat. majoriteten kommer förmodligen dräggla, men vi som verkligen tittar ser alla fel.

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

Naughty Dog är spelvärldens mest överskattade företag. crash bandicoot-serien är det bästa dom gjort. uncharted spelen har jag svårt att spela igenom då de inte överaskar med någonting. striderna är riktigt tråkiga och tar evigheter då det spawnas nya fiender hela tiden. det enda spelet har till sin fördel är grafiken och de "episka" momenten.

jag är förmodligen ensam om att tycka detta. ser inte ut som att det blir någon innovation här heller. naughty dog tror att de kan stödja sig på sin grafik och bara skita i allt annat. majoriteten kommer förmodligen dräggla, men vi som verkligen tittar ser alla fel.

Lite som BF3, otroligt snyggt men så jäkla tråkigt att spela.

Medlem

Zombiespel? Que? Skärp er.

Medlem
Skrivet av odenia:
Skrivet av Godofcheese:

inte för att klaga, varför så många Zombie spel?
spelet ser okay ut "bilderna alltså" .. men, har inte folk börjat tröttnat på zombies?
iaf, jag har börjat tröttnat

Så där kan man säga om allt.

Varför så många racing, mmo, shooter, rpg, rts spel? Har inte folk tröttnat på spel?

Nu kan man väl dock inte riktigt jämföra tema och genre...

Håller dock med Godofcheese i att det blivit lite väl många Zombielir på sistone. Allt som är populärt mjölkas, vilket säger sig självt och inte nödvändigtvis är av enbart ondo!

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Peppeoll:

Naughty Dog är spelvärldens mest överskattade företag. crash bandicoot-serien är det bästa dom gjort. uncharted spelen har jag svårt att spela igenom då de inte överaskar med någonting. striderna är riktigt tråkiga och tar evigheter då det spawnas nya fiender hela tiden. det enda spelet har till sin fördel är grafiken och de "episka" momenten.

jag är förmodligen ensam om att tycka detta. ser inte ut som att det blir någon innovation här heller. naughty dog tror att de kan stödja sig på sin grafik och bara skita i allt annat. majoriteten kommer förmodligen dräggla, men vi som verkligen tittar ser alla fel.

Lite som BF3, otroligt snyggt men så jäkla tråkigt att spela.

Ni måste ha spelat heeelt andra uncharted spel än jag. Enligt mig så är det några av dom bästa singleplayerspelen någonsin.

12
Skriv svar