Victoria II-expansionen ute nu

Robot
Victoria II-expansionen ute nu

Paradox blytunga strategilir Victoria II expanderar i och med "A House Divided" – skrivbordsgeneralens våta dröm!

#victoria-ii, #victoria-ii-a-house-divided


Medlem
Victoria II-expansionen ute nu

Kalas:)

Medlem

Släpptes igår ju Sebastian! Får ta och hänga med lite i svängarna!

Medlem

Gött, satt och lirade lite Vicky 2 under veckan som gick, utklassade Österrike och bildade den nordtyska federationen redan efter 3 år, nu ska man bara samla ihop pengar och resurser så att man kan utmana fransken och dess allierade om Alsace-Lorraine samt Bayern om dess territorium.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Förstår mig på CK, EU3 och HoI2.. HoI3 blev på gränsen till för krångligt men lyckades förstå mig på det till slut. Vicky 2 är bara för mycket, pallar inte att lära mig så sjukt mycket om spelet bara för att kunna starta learning curve som mount everest.

Får bli CK2 istället..

Medlem

Grym expansion. Har suttit hela kvällen med en kompis och kört Ryssland och Osmanska Riket går ihop i en ohelig allians och styckar upp världen.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Vic 1 hade hög kurva jämfört med andra spel (vilket var det lönt), tvåan är bara att köra, det mesta görs automatiskt så länge du inte aktivt går in och ändrar.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

köpt


signatur

Metal is best served heavy.

1
Skriv svar