Spännande Team Fortress 2-uppdatering på gång

Robot
Spännande Team Fortress 2-uppdatering på gång

Det är inte en hatt eller ny karta utan något mycket häftigare än så, retas Valve om sin hemliga hemlighet som inte ens de själva känner till.

#valve, #team-fortress-2


Medlem
Spännande Team Fortress 2-uppdatering på gång

Valve <3

Medlem

kan det vara meet the pyro?? troligt. ska vi äntligen få se vem denna människa är?? förmodligen inte

Medlem

Inte för att låta som en trasig CD-spelare, men det var bättre förr.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Sweet! Trodde nästan de hade övergivit det efter att det blev F2P.

Jag gissar på att det är... fasiken, har inte ens en gissning. Fordon?


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem
Ish
Medlem

Jag lovar att det inte är något speciellt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Dunder:

Inte för att låta som en trasig CD-spelare, men det var bättre förr.

Nej du låter inte som en trasig CD-spelare, du har helt rätt alla vet det.

Medlem

De har gjort hattar, så nu blir det väl skor eller nåt istället.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av Menige_Erik:

kan det vara meet the pyro?? troligt. ska vi äntligen få se vem denna människa är?? förmodligen inte

Nja det är redan på väg det med http://www.teamfortress.com/classes.php?class=pyro


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Menige_Erik:

kan det vara meet the pyro?? troligt. ska vi äntligen få se vem denna människa är?? förmodligen inte

Nja det är redan på väg det med http://www.teamfortress.com/classes.php?class=pyro

Vad vill du bevisa med den sidan? Den har funnits sen dom grundade teamfortress.com-sajten ju.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

kan det vara meet the pyro?? troligt. ska vi äntligen få se vem denna människa är?? förmodligen inte

Meet the pyro kommer i år, står i original artikeln:
http://www.teamfortress.com/post.php?id=7254

Medlem

Female avatars, my bet.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Inte för att låta som en trasig CD-spelare, men det var bättre förr.

Tyvärr har du rätt, Tf2 mellan 2007-2009 var bland det bästa som fanns inom multiplayer, men därefter har det gått utför.

Obs, min åsikt.

Skrivet av Reize:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Menige_Erik:

kan det vara meet the pyro?? troligt. ska vi äntligen få se vem denna människa är?? förmodligen inte

Nja det är redan på väg det med http://www.teamfortress.com/classes.php?class=pyro

Vad vill du bevisa med den sidan? Den har funnits sen dom grundade teamfortress.com-sajten ju.

Skrivet av Durza007:

Meet the pyro kommer i år, står i original artikeln:
http://www.teamfortress.com/post.php?id=7254

Ok dålig länk men menade vad Durza007 sa...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av MaxH:

Sweet! Trodde nästan de hade övergivit det efter att det blev F2P.

Känns snarare som tvärtom? Väldigt mycket uppdateringar med community items osv. Har dock tröttnat lite efter att ha spelat ~900 timmar.

Medlem

Team Fortress 2 dog för mig när de sabbade hela achievementsystemet med random drops och tryckte in hattar och skräp. Det hade varit bättre om de skippade F2P och hade det gamla systemet, eller forkade av det till Team Fortress 2 Classic eller nåt.

Medlem

säkert något ingame store bs. Mer pengar till valve.

Medlem

Älskar Valve, dom har sån skön humor.

Medlem

Female karaktärer av varje klass kanske?

Inaktiv

1. Fordon
2. Female
3. Meet the Pyro
4. Hundar

Nått av dessa!!

Medlem

Jag slutade spela när det började droppa hattar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ingen gissning då det ända som är bra med spelet är att det möjliggjort gratismoddar.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Ingen gissning då det ända som är bra med spelet är att det möjliggjort gratismoddar.

Huh?

Medlem

Det blir otroliga TVÅ hattar!

Spelet dog i mina ögon när hattar introducerades.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Har jag missat något med alla dessa hattar? Förändras spelstilen av hattarna? Blir man odödlig? Siktar man bättre? Eller är det så att ni bara är jävligt avundsjuka på alla som har finare hattar än ni?
Jag kan inte säga att jag gillar all byteshandel som har uppstått men det är fortfarande samma sköna spel om man väljer att strunta i hattmätartävlingen.

Inaktiv
Skrivet av Jonken:

Har jag missat något med alla dessa hattar? Förändras spelstilen av hattarna? Blir man odödlig? Siktar man bättre? Eller är det så att ni bara är jävligt avundsjuka på alla som har finare hattar än ni?
Jag kan inte säga att jag gillar all byteshandel som har uppstått men det är fortfarande samma sköna spel om man väljer att strunta i hattmätartävlingen.

Hattarna finns där för syns skull. Enda skillnaden är att man gör sin gubbe lite mer personlig och därefter kanske man spelar bättre.

Mellan 2007-2009 var TF2 riktigt roligt. Spelade precis varje dag och då var det fyra timmar. Medic och Pyron updaten var riktigt bra men när man sedan släppte spy/sniper samtidigt så spårade hela spelet. Nu är det ett p12 spel..

Inaktiv
Skrivet av AkirA:

Det blir otroliga TVÅ hattar!

Spelet dog i mina ögon när hattar introducerades.

varför skulle hattar få spelet att dö? det är ju bara en sak som sitter på karaktärernas huvud, inge mer

Inaktiv

kanske en ny karaktär till Hat Fortress 2

Medlem
Skrivet av showerguy:

1. Fordon

Ja tack


signatur

hejsanhejsanhejsan

12
Skriv svar