Döden kommer smygande i Ghost Recon: Future Soldier

Robot
Döden kommer smygande i Ghost Recon: Future Soldier

Krypskyttar och stealth-moment härjar i Ubisofts senaste trailer.

#ubisoft


Inaktiv
Döden kommer smygande i Ghost Recon: Future Soldier

Tycker det ser bra ut, inget revolutionerande men det verkar mer intressant än när Advanced warfighter var på G.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Fyfan vad tråkigt och repetetivt det verkar. Verkar sämre än en B-actionfilm. Ser faktiskt riktigt gammalt ut för så mkt pengar de kan spotta in i spelutveckling. Trisst som fan. Vart blev Ravenshield2 av?

Medlem

"Som plåster på såren är spelet åtminstone aktuellt till pc återigen,"

HUR SA?

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

"Som plåster på såren är spelet åtminstone aktuellt till pc återigen,"

HUR SA?

De har ändrat sig igen, det kommer till PC trots allt

Jag tycker att spelet verkar intressant! Dock har jag faktiskt inte spelat tidigare delar i serien, så vet inte hur det är jämfört med dem. Men jag tycker att det verkar bättre än andra shooters som finns ute idag/kommer släppas.

Medlem

BF3 ringde och vill ha tillbaka sin trailer.

Och för resten "Camo activated, we are invisible" LOL wut!??


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Ubisoft och deras skitspel...

Medlem

Givet köp. Mycket hellre detta än ett Max Payne-lir där man kutar omkring öppet.

Medlem

Yonaz. Om du syftar på att det lät overkligt så är amerikanerna på G att införa "Predator"-camo. Det finns inte på film eller foto än men är omtalat och under utveckling enligt dem själva. Vissa hävdar att det redan förekommit i liten skala i Irak och Afghanistan. Just saying.

Medlem
Skrivet av Augustus:

Yonaz. Om du syftar på att det lät overkligt så är amerikanerna på G att införa "Predator"-camo. Det finns inte på film eller foto än men är omtalat och under utveckling enligt dem själva. Vissa hävdar att det redan förekommit i liten skala i Irak och Afghanistan. Just saying.

Vem vet, det kan ju finnas på både film och foto redan...men var aktivt under tiden och syntes alltså inte. Dags att börja detaljstudera varje frame ^^
Helt omöjligt är det ju inte med ett liknande system, dock är frågan om man kan få ner det på portabel nivå och göra det smidigt/hållbart nog för att klara av att hanteras av en ensam soldat i strid.

Medlem

Har sett något irakklipp som påstås vara stealthcamo. Gissar på fake men det såg intressant ut. En soldat hoppade upp på en stridsvagn minns jag.

Medlem

Amen för jävelen vad jag hatar att alla jävla spel förstörs av det konsollanpassade tredjepersons-upplägget!
Ghost Recon serien har alltid varit och SKA vara First person! Dom sabbar känslan i så jävla många spel med detta tredjepersons skiten!
GRAW (ettan) är så jävla bra, tack svenska GRIN! Animationerna dvs spelets "människor" rör sig så naturtroget och realistiskt så inget annat modernt spel ens kommer nära. GRAW 2 var dock en besvikelse och detta ser ju ut att bli ännu sämre...

Medlem
Skrivet av Avalanche -7th SB:

Amen för jävelen vad jag hatar att alla jävla spel förstörs av det konsollanpassade tredjepersons-upplägget!
Ghost Recon serien har alltid varit och SKA vara First person! Dom sabbar känslan i så jävla många spel med detta tredjepersons skiten!
GRAW (ettan) är så jävla bra, tack svenska GRIN! Animationerna dvs spelets "människor" rör sig så naturtroget och realistiskt så inget annat modernt spel ens kommer nära. GRAW 2 var dock en besvikelse och detta ser ju ut att bli ännu sämre...

Instämmer, GRIN gjorde ett grymt jobb med pc versionen, betydligt mer utmanande än konsolversionens demo iaf. Nu har jag visserligen bara spelat demot av första Ghost Recon (personligen anser jag Rainbow Six spelen vara mer i min stil då jag vill minnas att man inte kunde planera uppdragen i GR spelet) men Vegas var helt klart inte så som jag kom ihåg denna serie. Var lite skeptisk efter att ha läst om ändringarna i GRAW men denna skepsis varade inte länge efter att jag börjat spela spelet. Väldigt tråkigt att GRIN gick i konkurs men kanske var de mer en studio som gjorde grymma konverteringar eller remakes medan de inte riktigt klarade av att utveckla egna spel som inte baserades på tidigare spel.

När det gäller GR : FS så verkar det vara ytterligare ett spel som lider av "konsolidering" med en del intressanta inslag (om dessa nu funkar i praktiken vill säga) som skulle kunnat få mig att skaffa det men detta var innan Ubisoft mer eller mindre anklagade sina pc köpare för att vara kriminella, efter detta kunde jag inte bry mig mindre om att det även kommer till pc, skadan är redan skedd och det kommer krävas betydligt mer av Ubisoft än detta lama försök att få tillbaks sina köpare.

Medlem

"Ghost Recon-fansen har fått vänta tålmodigt på den senaste delen i Ubisofts taktiska krigsskjutare"

Öhm, nee?
Spelet ser ut att bli en actionfest! Men det är inte Ghost Recon. Sen förstår jag inte mening med att ha inbyggd onsynlighet och wallhack? De kunde skriva in God Mode från första början istället? Hur ska detta bli utmanande?

Älskade GRAW spelen och Grins fruktansvärt fina jobb med detaljer! Men föredrar det taktiska från Red storm.. Island Thunder var riktigt stämningsfullt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar