"Mass Effect 3-slutet kommer göra folk arga"

Medlem

Måste hålla med om att detta är spoiligt för mig också...

Inte för att det faktiskt avslöjar en detalj utan för att det avslöjar Biowares dramaturgiska planering. Effekten blir istället att jag kommer förvänta mig att bli provocerad av slutet... ... inte direkt en känsla jag vill ha innan spelet äns är släppt.

Med det sagt tycker jag inte det är FZ som gör fel utan snarare Bioware som går ut med ngt sådant... ...om detta nu inte är taget ur sin mening

"[spelalrna] åtminstone ska vara glada för att alla lösa trådar kommer knytas ihop"
Även om det säkert har förlorat något i översättningen låter det ju inte som en speciellt ambitiös ide det här.

Medlem

Mass effect är den bästa spelupplevelse jag har haft. Kan inte vara mera taggad på min collectors edition.

Medlem

Men det är ju inte FZ som går ut med någon slags spoiler. Det är ju snarare bioware som inte kan hålla tyst. jag tycker dock inte att det är en spoiler, men visst är det ett oerhört onödigt uttalande.

Medlem
Skrivet av CGSS:

Jävla skönt att fz slänger upp den spoilern!

Är det spoiler när någon skriver "Mass Effect 3 kommer bli ett grymt spel särskilt i mitten" Är det också en spoiler ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Fin rubrik, när han trycker mer på att spelare kommer bli extremt glada och några arga.
Att en del kommer bli arga är väl en inte så vågad gissning, tycks ju vara en epidemi bara om man råkar läsa trådar här eller var som helst annars. Själv så bryr jag mig inte, spelet suger hur som helst.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Medlem

* spolier*
Mass Effect 3s slut kan gör att spelare upplever känslor.

Detta styrks av senaste forskningen inom området och därför ska spel förbjudas, känslor är farligt (kan leda till "åsikter", hemska tanke), dock tycks de kunna sova gott efter att ha spelat (kanske för att hjärnan fått arbeta? Mycket faligt med en tänkande befolkning...).

Medlem

Snape kills Dumbledore.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

* spolier*
Mass Effect 3s slut kan gör att spelare upplever känslor.

Detta styrks av senaste forskningen inom området och därför ska spel förbjudas, känslor är farligt (kan leda till "åsikter", hemska tanke), dock tycks de kunna sova gott efter att ha spelat (kanske för att hjärnan fått arbeta? Mycket faligt med en tänkande befolkning...).

Javisst! Känslor och åsikter är sådant som gör folk till mördare. För allas säkerhet borde detta förbjudas på FZ omedelbums.

Medlem

Hoppas ett riktigt hemskt slut där allt går fel och alla blir förslavade o mördade osv är med. Sen massor år senare ser man nytt liv på någon planet börja komma igång. Man får se en timeline när den nya rasen utvecklas och hittar en Mass Relay för första gången... Man kan ju alltid drömma

Medlem
Skrivet av Gabe:
Skrivet av Grumbledock:

* spolier*
Mass Effect 3s slut kan gör att spelare upplever känslor.

Detta styrks av senaste forskningen inom området och därför ska spel förbjudas, känslor är farligt (kan leda till "åsikter", hemska tanke), dock tycks de kunna sova gott efter att ha spelat (kanske för att hjärnan fått arbeta? Mycket faligt med en tänkande befolkning...).

Javisst! Känslor och åsikter är sådant som gör folk till mördare. För allas säkerhet borde detta förbjudas på FZ omedelbums.

+1 till er båda!

Medlem

gillar att de säger det som att det vore en förvåning...
tyckte alla slut var pretty much en besvikelse.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Om jag inte får hjälpa reapers blir jag grymt besviken


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

12
Skriv svar