Gameplay från Aliens: Colonial Marines

Robot
Gameplay från Aliens: Colonial Marines

Pip..... Pip.... Pip... Pip.. Pip. Pip. Pip. Pip. Pip.

#gearbox-software, #sega, #aliens-colonial-marines


Medlem
Gameplay från Aliens: Colonial Marines

Det här ska köpas!

Medlem

Ser väldigt bra ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser ut att bli höstens hetaste spel! Ser verkligen fram emot spelet


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

värkar kul som pip... pip.. pip. pip pip pip pipipipipipip!

Medlem

var väl inte mkt till gameplay dock...

Medlem

meh.. det var bara snuttar från den gamla gameplay videon

Medlem

Det här spelet ser så jävla grymt ut, men något jag har lärt mig genom åren är att spel man känt till längst är oftast dom som suger mest. Det här spelet är ett evighetsprojekt som varit under utveckling sen i början av 2000-talet, så jag vågar inte hoppas på allt för mycket.

Jag älskar aliens, hoppas bara inte att det blir ett cod i rymden bara(mot aliens).

Medlem

Fixa det här nu Gearbox!! hoppas det blir bra!!!!! ser grymt ut

Medlem

Ser definitivt ut att kunna bli bra. Synd bara att man måste vänta så länge på det nu bara.

Varför låter soldaternas Pulse Rifle som en Smartgun för övrigt?

Medlem

Inget nytt under solen där alls. Bara ihopklippta sekvenser ur den längre tidigare "ingame trailern" från i höstas.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Dom kan lyckas med spelet om
1: Det finns facehuggers och man fruktar dom som i avp1 och 2. (skjuter panikartat mot golvet....)

2: Inte kännbart scriptad action. Det värsta med FPS idag är scriptade grejer som i "tar jag ett steg till startar jag igång något så det kommer 4st aliens".

Medlem

Kul med gammalt gameplay. :/ Då kan dom inte ha mycket att komma med. tråkigt...

KoP
Medlem

Det här är ju en långt mycket bättre gameplay trailer isåfall: http://www.youtube.com/watch?v=NZHA58-_2Eg

(ja den är old, men ändå..)

Inaktiv
Skrivet av KoP:

Det här är ju en långt mycket bättre gameplay trailer isåfall: http://www.youtube.com/watch?v=NZHA58-_2Eg

(ja den är old, men ändå..)

Klart bättre men varför i helvete envisas med att spela som ett mongo med superlångsamma rörelser etc. Kan ju tro att personen aldrig har spelat på konsol tidigare.

Medlem

Ser okej ut men är rädd för att vi som är vana vid AVP 1 & 2 fast paced awesomeness kommer bli rätt besvikna på Colonial Marines :/, hoppas dock verkligen jag har fel.

Medlem

@kop tack. hade inte sett den..

I gamla avp (99) hade man mycket stor nytta av surroundljud (tror det var aureal på den tiden). Knepet för att hålla sig vid liv en stund längre var att skjuta mot det håll som man tycker att ljudet kommer ifrån. Jävlar.. det var ett kul spel
Verkar onekligen lovande..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Ser definitivt ut att kunna bli bra. Synd bara att man måste vänta så länge på det nu bara.

Varför låter soldaternas Pulse Rifle som en Smartgun för övrigt?

den låter inte som en smartgun. Något säger du har fel på hörseln

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:

Jag älskar aliens, hoppas bara inte att det blir ett cod i rymden bara(mot aliens).

vad jag vet skulle det blir ett 4 personers co-op och typ vara som left for dead dock kan jag ha fel men var skriver på fz förrut iaf att det skulle vara så

Medlem

Aliens 2 var ju bäst när den kom, men det här kan ju aldrig bli bra...

Medlem

bip bop bop bop bop

Medlem

Trailern är ju äldre än internet.

Medlem

WOW! men jag kommer inte våga spela...

Medlem

Släpptes det inte nåt Aliens spel för något år sedan som gick totalt under? Vad är skillnaden från det och det här?

Inaktiv
Skrivet av Ermus:

Släpptes det inte nåt Aliens spel för något år sedan som gick totalt under? Vad är skillnaden från det och det här?

Det här bygger på coop och suger förhoppningsvis inte.

Medlem

Det var ju bara klipp från den kassa E3-trailern! Ge mig något nytt, eller har ni inget av värde att visa upp Gearbox?

Medlem

Blir säkert nice

Medlem

Denna trailer har funnits ute i månader nu, den kom nångång tidigt förra året...

Medlem
Skrivet av zauii89:

Denna trailer har funnits ute i månader nu, den kom nångång tidigt förra året...

Detta är ju ifrån E3? Eller nånting liknande

12
Skriv svar