Senaste Natural Selection II-patchen fångad på film

Robot
Senaste Natural Selection II-patchen fångad på film

Utvecklarna släpper apstor patch med kodnamnet "Gorilla".

#nyhetstips, #natural-selection-2


Medlem
Senaste Natural Selection II-patchen fångad på film

Hm står väl summer 2012 att det kommer ut ?

Medlem
Skrivet av Naida:

Hm står väl summer 2012 att det kommer ut ?

Ja men du kan förboka det och få tillgång till betan nu, ungefär som minecraft.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jepp, dom planerar att släppa NS2 V1.0 under sommaren.

Har spelat spelet sen det blev beta, och jag kan säga att det är ett otroligt givande spel! Det är inte ofta man ser multiplayerspel med djup nuförtiden, men detta har en jävligt skön komplexitet i en skitsnygg förpacknig!
har du 250:- till övers så tycker jag verkligen du borde förboka och hoppa in och spela det, kommer man över inlärningströskeln så är det ett sjukt roligt spel!

Medlem
Skrivet av Twiggeh:

Jepp, dom planerar att släppa NS2 V1.0 under sommaren.

Har spelat spelet sen det blev beta, och jag kan säga att det är ett otroligt givande spel! Det är inte ofta man ser multiplayerspel med djup nuförtiden, men detta har en jävligt skön komplexitet i en skitsnygg förpacknig!
har du 250:- till övers så tycker jag verkligen du borde förboka och hoppa in och spela det, kommer man över inlärningströskeln så är det ett sjukt roligt spel!

Är du skön eller? NS II är så jävla dåligt jämfört med NS. Jag ångrar att jag betalade 250 spänn för att få tillgång till Betan. Laggar uta helvete, dåligt med folk osv osv osv. Varit så i över ett år nu.

Medlem
Skrivet av Interpx:
Skrivet av Twiggeh:

Jepp, dom planerar att släppa NS2 V1.0 under sommaren.

Har spelat spelet sen det blev beta, och jag kan säga att det är ett otroligt givande spel! Det är inte ofta man ser multiplayerspel med djup nuförtiden, men detta har en jävligt skön komplexitet i en skitsnygg förpacknig!
har du 250:- till övers så tycker jag verkligen du borde förboka och hoppa in och spela det, kommer man över inlärningströskeln så är det ett sjukt roligt spel!

Är du skön eller? NS II är så jävla dåligt jämfört med NS. Jag ångrar att jag betalade 250 spänn för att få tillgång till Betan. Laggar uta helvete, dåligt med folk osv osv osv. Varit så i över ett år nu.

Ja, det är ju förfan beta - vad förväntar du dig? Klart det laggar då det är fortfarande mycket kvar på optimeringen, du kan atm bara hosta server på windowsburkar vilket drar ner prestandan rätt fint (linuxserver är dock på väg) och att det är dåligt med folk gör ju inte själva spelet dåligt. Har du för övrigt spelat det på senare patcher? Jag upplever nästan inget lagg alls (sålänge man väljer vettiga servrar, tex HBZ).

Och om du nu ångrar dig så mycket så kan du maila UWE för en refund.

Medlem

Vart kan man förboka spelet?


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av rmpyro:

Vart kan man förboka spelet?

http://www.naturalselection2.com/buy

Medlem

Tja det ser ju ganska jävla bra ut!

Medlem

Förbokade för längesedan för att stödja dom då jag tyckte 1:an var okej men det var ju ganska värdelöst att spela då det laggade apa.

Medlem

Någon annan som har förbokat och har åsikter? Är det många som spelar för tillfället?

Medlem
Skrivet av Interpx:

Är du skön eller? NS II är så jävla dåligt jämfört med NS. Jag ångrar att jag betalade 250 spänn för att få tillgång till Betan. Laggar uta helvete, dåligt med folk osv osv osv. Varit så i över ett år nu.

Du får ju iaf spelet billigare... det lär ju bli minst 35 Euro istället för Dollar när spelet väl släpps på Steam. Alltså 310kr.

Medlem
Skrivet av Interpx:
Skrivet av Twiggeh:

Jepp, dom planerar att släppa NS2 V1.0 under sommaren.

Har spelat spelet sen det blev beta, och jag kan säga att det är ett otroligt givande spel! Det är inte ofta man ser multiplayerspel med djup nuförtiden, men detta har en jävligt skön komplexitet i en skitsnygg förpacknig!
har du 250:- till övers så tycker jag verkligen du borde förboka och hoppa in och spela det, kommer man över inlärningströskeln så är det ett sjukt roligt spel!

Är du skön eller? NS II är så jävla dåligt jämfört med NS. Jag ångrar att jag betalade 250 spänn för att få tillgång till Betan. Laggar uta helvete, dåligt med folk osv osv osv. Varit så i över ett år nu.

knappt värt att kommentera men tkr du ska googla ordet BETA och se vad de innebär.!

Kollade nu och såg att spelet låg på $34.95 så får ta en funderare om man ska prova på de.

Medlem

Såg trailern och köpte det. Hade inga problem med lagg och tyckte det var förbannat underhållande. Väldigt likt ettan fast finslipat på alla områden. Ni som haft problem med lagg kanske ska prova igen, antingen hade jag tur med servern eller så har de optimerat nätverkskoden.

Aja, stödjer mer än gärna detta projektet. Indie-spel for the win

Medlem

Är det något spel jag känner att jag bör stötta så är det NS2. Lägger min förbokning.

Medlem

Ska helt klart köpa när det kommer ut i butik eller i alla fall som en låda.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Men herregud en av mina favorit moddar till halflife eftergångare finns alltså att spela nu !!!!!!!!!! Zooomg


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

sådär jah , tack för länken ,
<- Installerar betan


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Har spelat betan en del. Om du bestämmer dig för att shoppa det kom ihåg att det är en beta på riktigt, ingen marknadsförings"beta". Så ha inte så höga krav. Men det är roligt att stödja utvecklaren och leka runt lite.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Aldrig hört talas om Natural Selection I

vad har jag missat?

Medlem

Har inte denna skit släppts än? Snacka om att det floppar.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Köpte detta för väldigt längesen och spelar det lite då och då. Skoj att följa ett spel under hela utvecklingen. I början var det knappt spelbart men det blir bättre hela tiden. Har inte haft tid att testa den senaste patchen men den förra gjorde spelet äntligen relativt spelbart utan en massa lagg. Helt klart en grymt indiespel!

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Aldrig hört talas om Natural Selection I

vad har jag missat?

Natural selection är en gammal gratis mod till half life .


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar