Försvarsliret Sanctum 2 ute 2013

Robot
Försvarsliret Sanctum 2 ute 2013

Svenska Coffee Stain Studios släpper nästa år uppföljaren till förra årets kooperativa fps och tower defense-hybrid. Denna gång till fler format.

#sanctum, #coffee-stain-studios, #sanctum-2


Medlem
Försvarsliret Sanctum 2 ute 2013

Trevligt! Inte för att jag har testat det.
Lite kul att en barndomsväns bror är en av grundarna för studion: D

Medlem
Medlem

Steam har sale på ettan nu.

Medlem

Kört sedan Betan Var högst upp i världen på vissa leaderboards ett tag med,
var uppe i rond 70 eller något

Medlem

Har inte haft tid eller prestandan att lira ettan ännu, köpte det på steam när det vart sjukt billigt. Hoppas på att få spela det inom kort!

Inaktiv
Skrivet av TexN:

Trevligt! Inte för att jag har testat det.
Lite kul att en barndomsväns bror är en av grundarna för studion: D

Min pappa är vän med John Travolta

Medlem

Jag har lirat Sanctum väldigt länge men jag slutade för att spelstilen har förändrats rejält till det sämre med alla nya towers. Speciellt den som förstärker skadan man gör om man skjuter igenom. Nu baseras spelet på att alla står och trycker bakom en och samma block...
Fortfarande kul att man kan lira med en polare från Australien utan lagg nu (client side hit detection).

Medlem

Hur vore det om man announcade typ några månader innan release istället för ett år tidigare.. Blir så jävla less av all väntan:p

Medlem
Skrivet av TexN:

Trevligt! Inte för att jag har testat det.
Lite kul att en barndomsväns bror är en av grundarna för studion: D

Jag har en kusin som en gång träffade en som påstod han sett Sune Mangs i ICA butiken.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Helena Bergströms häst stod i samma stall som min förra sambos häst stod i för länge sen.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

Jag har använt samma kondom i min flickvän som min kompis påstod har varit på John Travolta när han var i Megan Fox.

Medlem

Trevligt att de släpper till XBLA och PSN också, spelet ser kul ut och större kundkrets är alltid en bra sak

Medlem

Jag diggar tjejens skjutställning i bilden: Häcken mot fienden-ställningen.

1
Skriv svar