Nästa Medal of Honor visas upp i mars

Medlem

Är det gratis att göra spel? Eller varför kommer det ett till?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Dom ska göra ett nytt spel när BF3 inte ens känns färdigt?
Undrar jag om det kommer vara lika fyllt med buggar och förbannat hemska "features".
EA besudlar att de berör.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Fan va ni snorungar gnäller och gnäller hela tiden, fan vad ni är bortskämda med allt. MOH 2010 var ju grymt bra spel, och dom som säger annat är helt iq befriade. Iförsig inte något som förvånar mig här på FZ, men ändå? MOH var skit kul och snyggt, och bra gjort (pratar bara om MP delen), SP var värdelöst, har inte ens spelat det klart själv. Så MOH MP är riktigt kul, BF BC2 är ännu bättre fast på ett annat sätt. Och BF3 är bästa krigspelet någonsing gjorts. Alla nördar som spelar COD fattar inte vad bra spel är, COD4 var bra, inte ett enda spel sen den har varit bra. Så skrota COD, DICE är bästa på krig, andra ska kopiera så mycket som bara möjligt från DICE, för det kan bara bli bättre.

BF3 är snyggt men långt ifrån det bästa krigsspelet som gjort och absolut inget vettigt PC spel.
I såna fall håller jag CS högre än BF solklart, angående cod håller jag med dig 4ran var det sista bra spelet i serien.

Medlem

hoppas dom gör ett nytt WW2 spel istället skulle bli så MYCKET BÄTTRE OCH COOLARE

Medlem

MoH var faktiskt inte så kul. Jag hoppades på BF 2143.

Medlem

Personligen så tyckte jag MOH2010 var riktigt bra. SPn var mycket mer true to life än många andra, dvs inga kärnvapen, världskrig etc etc. Utan var en förbannat bra story som drg mig in.

MP tyckte jag var förbannat kul, det var snabbt, kul spellägen och väldigt oförlåtande. Men det är väl därför många säger att det sög. Personligen gillade jag att få spela en MP där vapnen var kraftfulla och om man inte fokuserade när man gick runt ett hörn och bara hoppade ut istället så blev man slaktad. Jag gillade det mycekt, synd bara att det var många som inte verkade gilla en utmaning.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Fan va ni snorungar gnäller och gnäller hela tiden, fan vad ni är bortskämda med allt. MOH 2010 var ju grymt bra spel, och dom som säger annat är helt iq befriade. Iförsig inte något som förvånar mig här på FZ, men ändå? MOH var skit kul och snyggt, och bra gjort (pratar bara om MP delen), SP var värdelöst, har inte ens spelat det klart själv. Så MOH MP är riktigt kul, BF BC2 är ännu bättre fast på ett annat sätt. Och BF3 är bästa krigspelet någonsing gjorts. Alla nördar som spelar COD fattar inte vad bra spel är, COD4 var bra, inte ett enda spel sen den har varit bra. Så skrota COD, DICE är bästa på krig, andra ska kopiera så mycket som bara möjligt från DICE, för det kan bara bli bättre.

Var inte snyggt öht, inte alls så snyggt som övriga UE3 spel! Gameplay var ju förjävligt! Spelade i början när man höll på flygfältet och fick kalla in understöd på fiendens mortar, det var så jävla dåligt gjort att jag slängde skiten.
MOHAA är fan ett bättre spel än idag!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

12
Skriv svar