Att överleva i I Am Alive är ingen lek

Robot
Att överleva i I Am Alive är ingen lek

Fast på något sätt är det såklart ett spel. Se den senaste trailern i vårt arkiv.

#ubisoft, #i-am-alive


Att överleva i I Am Alive är ingen lek

Taoe 3, jag måste ha missat tape 1/2

Inaktiv

Mja, kanske kan va nåt. Med rätt stämning och om styrningen fungerar som den ska så kan det nog bli ett köp. Väntar dock på recensionen först.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Inga zombies?!

Medlem
Skrivet av Spectral:

Inga zombies?!

Nej tack fan för det

Världen har gått under i någon jordbävningsartad händelse tror jag.


signatur

Imperator

Medlem

Ja du, vettefan alltså. Animationerna var knappast väl blendade mot ytorna, pickupsen hade konsollifierade (aka barnvänliga och fördummade) ljuspelare som visade var de var (som att världen var SÅ detaljerad)...

2/10.

Verkar stämningsfullt. Köper det gärna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

31 sek in i klippet... Det är det fan inte många som klarar av Jobbigt hopp med armarna där.

Annars så kan det bli roligt, gillar ju faktiskt sådana spel

Skrivet av Manna:

31 sek in i klippet... Det är det fan inte många som klarar av Jobbigt hopp med armarna där.

Annars så kan det bli roligt, gillar ju faktiskt sådana spel

Assassin's I Am Alive Uncharted Tom Raider Creed...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

det SER bra ut, men frågan är om det kommer KÄNNAS bra :S

Medlem

Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty med bling bling och inbyggt augmented reality.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.

Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.


signatur

Imperator

Skrivet av Reize:
Skrivet av Brain:

Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.

Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.

Maj fälings too...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Brain:

Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.

Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.

Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och inte alls ut som jag hoppats på.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Brain:

Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.

Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.

Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och ser inte alls ut vad vad jag hoppades på.

"Ser"? Vad har du att gå efter? Dessa små en-minutstrailersarna? Jag litar på de som faktiskt spelat spelet, jag


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av Brain:
Skrivet av Reize:
Skrivet av Brain:

Ser alldeles för linjärt ut. Jag är verkligen trött på linjära film-spel a lá Uncharted och Call of Duty.

Ursäkta mig men, är inte det påståendet rent ut sagt fel? Efter att ha läst en hel del previews av det och följt utvecklingen är min uppfattning att det är free roam. Inte i samma bemärkelse som Skyrim men som AssCreed.

Jag har också trott att det varit free roam och därmed också sett fram emot spelet väldigt mycket. Dock ser det väldigt tråkigt och linjärt ut och ser inte alls ut vad vad jag hoppades på.

"Ser"? Vad har du att gå efter? Dessa små en-minutstrailersarna? Jag litar på de som faktiskt spelat spelet, jag

Jag säger inte att spelet är på något sätt.


signatur

Have a good time!

Medlem

Yes! Äntligen en update!!! ;D Jag kan skita i grafikens detaljer sålänge det finns en skön inlevelse!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Det finns en viss charm i förstörda städer tydligen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Släpps det inte i butik eller?

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Släpps det inte i butik eller?

Nej.

1
Skriv svar