Nya rykten om Star Wars: Battlefront 3

Robot
Nya rykten om Star Wars: Battlefront 3

Släpps i år till pc, Xbox 360 och Playstation 3. Sägs det.

#spark-unlimited


Inaktiv
Nya rykten om Star Wars: Battlefront 3

Härligt! De förra var ju jätteroliga

Medlem

Haha jag hade så jävla roligt när jag spela det! Bästa Sw spelet någonsin!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Medlem

OMFG YES HAR VÄNTAT PÅ BF3 (lol) i åratal :DDDDD

Medlem

Om det är sant så är det ju nästan så att man blir religiös Som vi har väntat!

Medlem

Hoppas bara det inte blir en konsol port.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Haha jag hade så jävla roligt när jag spela det! Bästa Sw spelet någonsin!

Fast jag tycker "KOTOR" är det bästa sw spelet "Battlefront" kommer 3:a efter "KOTOR II"
imo...

Medlem

JAjajaja! Bra grejor!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Grymt hoppas verkligen på en 3:a!!

Medlem

Republic commando II nu och jag går upp i falsett


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem

Det känns som att de borde ha släppt detta för länge sedan. Förmodligen slutar det med att jag köper det ändå, de första två var förvånansvärt bra!

Medlem

Hoppas att det inte blir lika dåligt som TORtanic

Medlem

Fastnade aldrig för dom två tidigare spelen men dom får gärna jobba på ett tredje för min del.

Kan bli bra.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag spelar till denna dag fortfarande Battlefront 2

Medlem

När får vi se ett nytt X-wing VS Tie fighter?

Medlem

Vad som inte stämmer är att det står att han höll på med ett tredjepersonlir när Battlefront är FPS...

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Vad som inte stämmer är att det står att han höll på med ett tredjepersonlir när Battlefront är FPS...

Jag har då aldrig kört battlefront i first person.

Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av Jozo:

Vad som inte stämmer är att det står att han höll på med ett tredjepersonlir när Battlefront är FPS...

Jag har då aldrig kört battlefront i first person.

Säker på att det är star wars battlefront du har spelat då?

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av SprengdPanda:
Skrivet av Jozo:

Vad som inte stämmer är att det står att han höll på med ett tredjepersonlir när Battlefront är FPS...

Jag har då aldrig kört battlefront i first person.

Säker på att det är star wars battlefront du har spelat då?

Man kan välja om man vill spela i tredje eller förstapersonsvy


signatur
Medlem

Kanske ett Bf3 som inte bara är en besvikelse utan ett välgjort spel med grymt gameplay som levererar, inte bara lever på grafik och hype?
Ser fram emot ett nytt´Battlefront så sjukt mycket, minns alla goda stunder man hade med Battlefront 1 och 2, mot bottar eller online

Medlem

*Håller tummarna*

Medlem

Spark Unlimited som utvecklare för Battlefront 3 fick jag reda på tidigt i december. Typ några månader innan andra hade fått nys på det. Så inte mycket till nyhet detta rykte, men ändå ett rykte värt att spridas. Finns fler detaljer som inte tas upp här,
som att Lucasarts förlängt rätten till starwarsbattlefront3.com under senare 2011 till 2 år framåt, Lucasarts fixade unreal engine 3 licensen ungefär vid tidpunkten Spark Unlimited satt igång med sin titel, samt så har Spark Unlimited gjort några tweets för ett tag sen som verkligen fick battlefronts-fansen att samlas kring Spark.

De kanske inte har några höjdare till tidigare spel de producerat, men säger att denna gång så har de nyanställt bra mycket och verkligen storsatsat för detta spel.

We are using our experiences to develop a high-profile, popular game property for a major publishing partner. With the public disclosure expected sometime in 2012, we are looking for innovative and creative professionals to bring to life a Triple-A game for an awaiting, highly critical audience. Employing agile techniques (SCRUM) we are developing this product utilizing our experiences with the Unreal engine.

Sen går det ju också att skapa två- tre till Star Wars rykten för alla de nya jobb-tjänster som Lucasarts började erbjuda efter nyår (långt fler än tidigare).

Medlem

köpt!


signatur

// Bacon <3

Skrivet av Jozo:
Skrivet av SprengdPanda:
Skrivet av Jozo:

Vad som inte stämmer är att det står att han höll på med ett tredjepersonlir när Battlefront är FPS...

Jag har då aldrig kört battlefront i first person.

Säker på att det är star wars battlefront du har spelat då?

Battlefront spelas ju som standard i tredjeperson och sedan i inställningar kan man välja firstperson.

Medlem

Det läkta gameplayet som kom för någt/några år sedan såg sjukt kul ut, hoppas de har behållit lite idéer

Medlem

De gamla Battlefront var ju skitroliga, hoppas på det här


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ojoj som man har spelat de tidigare spelen, så jädra roliga!

Medlem

ÅH snälla låt detta vara sant, jag har väntat och väntat och väntat!

1
Skriv svar