Årets första

Medlem
Årets första

...blev #Battlefield 3. Det var en visuell fröjd efter att min gamla trotjänare till datorn fått sig en ansiktslyftning. Kampanjen i Battlefield 3 kändes intressant, kanske lite "Hollywood:ig" men ändå hyffsat originell, dock kändes själva gameplayet lite linjärt stundtals. Samtidigt känns #Battlefield 3's multiplayer-del som spelets huvudpunkt, något jag haft väldigt kul med de senaste dagarna.

Jag har även kommit igång ordentligt med #The Legend of Zelda: Majora's Mask, slutförde under gårdagen det sista templet (vilket var så långt jag kom för många många år sen på mitt gamla N64 innan jag gav upp spelet.).

#Max Payne går lite långsammare, tycker stundtals spelet är väldigt svårt även fast jag spelar på enklaste.

#blogg


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Årets första

jag har inte haft någon vidare tur i BF3, vet inte vad det beror på, men jag dör alltid när det blir det där mer 1 mot 1 stuket. Varför dog jag av hans m4 när han tog en shotgun till halsen?? kanske har något med uppkopplingen att göra? inte vet jag, men det händer allt för ofta.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar