Robot
Shank 2

Om Shank var Terminators välbekanta avrättningsmening "Hasa la vista, baby!" så är Shank 2 den efterföljande kulan.

#shank-2, #limbo, #shank


Medlem
Shank 2

Detta såg ju helt sjukt roligt ut! Och med coop också!!??

Inaktiv

Har ettan och kommer skaffa 2an också, helt klart värt 800 ms points.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Har spelat Shank 2 i 4 timmar nu och det är riktigt jävla bra!

Är helt såld faktiskt!

Medlem

Kan du recensenten precisera "stundtals riktigt frustrerande"? Artikeln var inte riktigt på det klara med det. Vad är frustrerande?


signatur

Imperator

Tyckte faktiskt demot var exaktsom ettan...iof är det inte dålig men ändå


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tyckte om det här spelet riktigt mycket. Desto roligare när man spelar med en kompis.

Finns för ''endast'' 100 kr på steam (http://store.steampowered.com/app/102840/?l=swedish)

Medlem
Skrivet av Reize:

Kan du recensenten precisera "stundtals riktigt frustrerande"? Artikeln var inte riktigt på det klara med det. Vad är frustrerande?

Var det inte uppenbart? Hon skrev att det var svårt som fan. Vi gamers vet väl hur frustrerande det kan vara om ett spel är skitsvårt


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Hoppas de fixat barnbuggarna som plågade Shank 1, kontrollerna var för sega och oresponsiva för att det skulle gå hem helt. Det var en biprodukt av att de vägrade inse att gameplay ska gå före grafik i den mån att de hade så avancerade och detaljerade animationer att man blev låst i dem hela tiden.


signatur

// Bacon <3

wtf ingen 2 player co-op story.. bara co-op survival


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har jag fel när jag tycker det liknar "Metal Slug" väldigt mycket, har ju inte provat på spelet så ni som lirat det kan ju tala om om jag är helt fel ute ??


signatur
Medlem

"Blodgaranti" måste vara ett av de bästa ord som jag någonsin läst i en spelrecension.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Hur är det att spela på PC? Fungerar kontrollen?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Det första spanska ordet ska vara "Hasta", med ett 't' som näst sista bokstav.

1
Skriv svar