Nu finns Skyrims 1.4-patch även till konsol

Robot
Nu finns Skyrims 1.4-patch även till konsol

Xbox 360-patchen ute nu, Playstation 3-uppdateringen lär dyka upp under kvällen.

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #sony


Medlem
Nu finns Skyrims 1.4-patch även till konsol

Det vore sjukt awesome om de på något sätt lyckades implementera Steam Workshop till Playstation 3. Hoppas starkt att det händer någon gång.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Det vore sjukt awesome om de på något sätt lyckades implementera Steam Workshop till Playstation 3. Hoppas starkt att det händer någon gång.

Den dagen då Sony tillåter modar, vilket inte lär vara någon gång snart.
Sen har inte bethesda några planer på det heller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Proximately:

Det vore sjukt awesome om de på något sätt lyckades implementera Steam Workshop till Playstation 3. Hoppas starkt att det händer någon gång.

Den dagen då Sony tillåter modar, vilket inte lär vara någon gång snart.
Sen har inte bethesda några planer på det heller.

Well, det gick att ha moddar till Unreal Tournament på PS3. Lite småkrångligt att lägga in men det funkade ju.

Medlem

Mina save-filer gick från dryga 12 meg till 11. Så de verkar ju tweakat endel. Blood on The Ice går nu även äntligen att slutföra. Och lagget som hade börjat innfinna sig efter dryga 100 timmars spelande verkar nu ha försvunnit... Får hoppas det förblir så.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Proximately:

Det vore sjukt awesome om de på något sätt lyckades implementera Steam Workshop till Playstation 3. Hoppas starkt att det händer någon gång.

Den dagen då Sony tillåter modar, vilket inte lär vara någon gång snart.
Sen har inte bethesda några planer på det heller.

Jag sade inte att jag tror att det händer, hoppas på det bara och det vore bara awesome. Eller hur? ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Får ladda ner den senare... fast nu är jag helt sjukt upptagen med FFXIII-2

Medlem

lol consoler....

Medlem

Bethesda Y U no fix texture bug for Xbox!? :(((


signatur

True to Caesar

Medlem

Denna kväll har jag bara en sak att säga, fläskkarré.

Medlem

mod delen finns inte i 360 va=??)(=) högupplösta texturer mmmmmm=) pc wins again=)

1
Skriv svar