Så ser Hard Reset: Extended Edition ut

Robot
Så ser Hard Reset: Extended Edition ut

Nya kampanjbanor och kartor medföljer när Hard Reset äntligen får ett butikssläpp.

#hard-reset-extended-edition, #flying-wild-hog, #hard-reset


Medlem
Så ser Hard Reset: Extended Edition ut

Givet köp!

Jag är svag för brunetter och futuristiska FPS, det är värt minst en 100:- i REA-backen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag är svag för brunetter och futuristiska FPS, det är värt minst en 100:- i REA-backen.

Köpte det för 56 kr på julafton

Åh, fy tusan, bra köp, men du har inte special versionen, muhaha


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@walter_iego "Extended Edition-materialet ska göras tillgängligt gratis för alla som redan köpt titeln via exempelvis Steam". Så dom som äger spelet redan får extra materialet gratis.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Skrivet av Gurra300:

@walter_iego "Extended Edition-materialet ska göras tillgängligt gratis för alla som redan köpt titeln via exempelvis Steam". Så dom som äger spelet redan får extra materialet gratis.

Där fick jag såg jag teg, och det är jag glad för


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Gurra300:

@walter_iego "Extended Edition-materialet ska göras tillgängligt gratis för alla som redan köpt titeln via exempelvis Steam". Så dom som äger spelet redan får extra materialet gratis.

Där fick jag såg jag teg, och det är jag glad för

Fniss!

Medlem

Får man mer gratis till ett redan mycket kul spel är det ju finemang

( Jag skrev vad jag tyckte om spelet här! )

För övrigt; "överlevnadskartor i flerspelarläget", Det är väl endast ett singleplayer-spel fortfarande, eller har jag missat något?


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Bra gjort av utvecklarna antar jag, men för min del så är det inte mycket som kan rädda spelet. Jag ville verkligen, verkligen gilla det - men det föll platt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Flera underliga och irriterande val för att påstå sig vara "old-school" (eller överhuvud taget).

(Off topic: inget multiply).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Gurra300:

@walter_iego "Extended Edition-materialet ska göras tillgängligt gratis för alla som redan köpt titeln via exempelvis Steam". Så dom som äger spelet redan får extra materialet gratis.

Trevligt trevligt. Köpte det under julen men har ej lirat det ännu (standard /: )

Medlem
Skrivet av TryNotD(oo):

För övrigt; "överlevnadskartor i flerspelarläget", Det är väl endast ett singleplayer-spel fortfarande, eller har jag missat något?

Tror inte du har missat något, kan inte se nåt om MP i menyerna i alla fall >_>

1
Skriv svar