Catherine ute nu – missa inte lanseringstrailern!

Robot
Catherine ute nu – missa inte lanseringstrailern!

Deep Silver avslöjar vem av damerna Catherine och Katherine som vann popularitetstävlingen bland de europeiska spelarna.

#deep-silver


Medlem
Catherine ute nu – missa inte lanseringstrailern!

Har redan köpt spelet men inte spelat det en..........tydligen ryktas det om att persona5 är på gång

Inte ens hunnit ta mig igenom Persona 4 ännu, men mer Persona kan aldrig vara fel. Maken till coolare j-rpg-serie får man leta bra länge efter.

Medlem

Ja fattar inte, har inte de här spelet kommit för länge sen?

Släpptes i Nordamerika i somras förra året, men Europa-släppet skedde alldeles idag. Ja, vi européer har det sannerligen inte alltid så lätt.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Inte ens hunnit ta mig igenom Persona 4 ännu, men mer Persona kan aldrig vara fel. Maken till coolare j-rpg-serie får man leta bra länge efter.

Spela klart det genast! Uppföljaren till Fyran kommer ju i år i form av fightingspelet Ultimate in Mayonaka Arena, med tre stycken karaktärer från Persona 3.

Skrivet av Ballong:

Ja fattar inte, har inte de här spelet kommit för länge sen?

Det släpptes i USA i sommar förra året. Vi får det först nu!

Skrivet av Alienshade:

Har redan köpt spelet men inte spelat det en..........tydligen ryktas det om att persona5 är på gång

http://kotaku.com/5872665/persona-developer-will-reveal-the-g...

Antagligen announcement av Persona 5 snart!

Skrivet av Zmizk:
Skrivet av Sebastian Lind:

Inte ens hunnit ta mig igenom Persona 4 ännu, men mer Persona kan aldrig vara fel. Maken till coolare j-rpg-serie får man leta bra länge efter.

Spela klart det genast! Uppföljaren till Fyran kommer ju i år i form av fightingspelet Ultimate in Mayonaka Arena, med tre stycken karaktärer från Persona 3.

Skrivet av Ballong:

Ja fattar inte, har inte de här spelet kommit för länge sen?

Det släpptes i USA i sommar förra året. Vi får det först nu!

Skrivet av Alienshade:

Har redan köpt spelet men inte spelat det en..........tydligen ryktas det om att persona5 är på gång

http://kotaku.com/5872665/persona-developer-will-reveal-the-g...

Antagligen announcement av Persona 5 snart!

Nja, det där obskyra slagsmålsspelet kunde jag faktiskt inte vara mindre intresserad av. Tyvärr.

Medlem

Wohoo, fick spelet idag! Verkligen awesome hur de blandar intensiva delar med mer avslappnande karaktärsutvecklande. I'm hooked.

Medlem

Släpptes inte det här förra året?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

köpte det förra året på japanska. lätt värt det. aldrig någonsin längtat efter ett "sms" så mycket i ett spel som detta

Inaktiv

Inget köp dag 1 kan jag säga.

Blir nog efter ett tag så folk hinner upptäcka alla buggar.
Blev tillräckligt sur på 3D Dot Game Heroes EU släpp som utgivarna vägrar fixa, fast NA versionen fick ett fix och roliga saker.
Sur man låter :p.

Medlem

Älskar spelet! <3

Nu slipper man vara ensam på alla hjärtans dag!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Spelet kostar nästan inget dag 1 jag pröjsa 400+musik+ någon typ av bok till(game kort). Och jag tror inte det finns några spec buggar i detta spel så jag tror inte det är någon ide att vänta

Medlem

Jag mena 400kr/Musik cd/någon typ av bok till om man hadde game kort på game.

Medlem

Måste säga att spelet var förvånansvärt kort trots allt. O.o

Som SPEL var det dock inte så hemskt roande... men bortser man ifrån de stressande klättringspusslen så är det en trevlig animefilm.

Medlem

Fan vad bra spel det är. Är vid slutet nu

1
Skriv svar