Peka-klicka-äventyret The Dark Eye släpps i mars

Robot
Peka-klicka-äventyret The Dark Eye släpps i mars

Missa inte den stämningsfulla teaser-trailern! Spelet är tyskt, men kan bli bra ändå.

#daedalic-entertainment, #the-dark-eye-chains-of-satinav


Medlem
Peka-klicka-äventyret The Dark Eye släpps i mars

Jag har ju redan ett peka-klicka The Dark Eye-spel.
http://www.youtube.com/watch?v=HfPJF3ksJic

Nu kan du skaffa ett till – woop deee dooo!

Medlem

Jag litar inte på tyskar... =/

Medlem

Blir något att hålla koll på. Gillar världen men då min skoltyska är för dålig för orginalet "Das Schwarze Auge" så har jag bara spellett den engelska utgåvan av pappersrollspelet och det kom det aldrig mycket material till... Tyvärr.

Dom pc-spel baserat på Dark Eye licensen som släppt har ju inte varit så jättebra heller. Men jag håller tummarna för detta.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

"spelet är tyskt, men kan bli bra ändå"
Vad sjutton skall det där betyda?

Svenskar är så jävla självgoda och tror de är bäst, lite som norrmännen men på ett mer avskyvärt sätt.

Skrivet av McKinley:

"spelet är tyskt, men kan bli bra ändå"
Vad sjutton skall det där betyda?

Svenskar är så jävla självgoda och tror de är bäst, lite som norrmännen men på ett mer avskyvärt sätt.

Ja, för FZ brukar ju konsekvent dissa alla spel som inte utvecklas i Sverige, eller?

Äsch, ta det lugnt och njut av en god kopp té istället. Man behöver inte tal allt på sådant blodigt allvar.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av McKinley:

"spelet är tyskt, men kan bli bra ändå"
Vad sjutton skall det där betyda?

Svenskar är så jävla självgoda och tror de är bäst, lite som norrmännen men på ett mer avskyvärt sätt.

Ja, för FZ brukar ju konsekvent dissa alla spel som inte utvecklas i Sverige, eller?

Äsch, ta det lugnt och njut av en god kopp té istället. Man behöver inte tal allt på sådant blodigt allvar.

För sent! Jag har redan börjat lasta ut högafflarna ur boden och tända facklorna.

Medlem
Skrivet av McKinley:

"spelet är tyskt, men kan bli bra ändå"
Vad sjutton skall det där betyda?

Svenskar är så jävla självgoda och tror de är bäst, lite som norrmännen men på ett mer avskyvärt sätt.

Humor är ingenting du är bekant med?

Medlem
Inaktiv

Peka-klicka-äventyr

typ som MW3 fast med en bra story?

Skrivet av jonne_man:

Peka-klicka-äventyr

typ som MW3 fast med en bra story?

Hahahaha

Medlem

Jag tyckte tysk-skämten var relativt intressanta och humoristiska, tills jag fick en pil i knät. Sen dess är det inte alls lika skoj längre.

Ganska intetsägande till och med.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Hade det med handboll att göra? Stackars tyskarna...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar