Storytrailer med kvinnliga Shepard från Mass Effect 3

Robot
Storytrailer med kvinnliga Shepard från Mass Effect 3

När du lirar igenom Mass Effect-serien kan du välja om du vill vara Herr eller Fru Shepard. Mest fokus har lagts på herrn, men denna gång är det frun som står i rampljuset.

#mass-effect, #mass-effect-3, #bioware


Medlem
Storytrailer med kvinnliga Shepard från Mass Effect 3

Ja. Ja. JAAAAA. Så underbart!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Så, nu blev jag propert peppad inför detta spel också, när riktiga Shepard är med

Gillar den nya default-looken också.

Medlem

Har dem sagt något om vilka val som kommer vara förvalda om man väljer att starta en ny karaktär i 3:an?

I 2:an var det ju så, där fanns det ju vissa val som inte gick att ändra och som man bara var tvungen att leva med.

Hade varit bra om dem gjorde någon quick-recap när man startade en ny karaktär, där man fick göra dem stora valen innan man började.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Har dem sagt något om vilka val som kommer vara förvalda om man väljer att starta en ny karaktär i 3:an?

I 2:an var det ju så, där fanns det ju vissa val som inte gick att ändra och som man bara var tvungen att leva med.

Hade varit bra om dem gjorde någon quick-recap när man startade en ny karaktär, där man fick göra dem stora valen innan man började.

De vill väl att folk ska köpa ME 1 och 2 för att ta med sina sparfiler i dem till ME 3, så tror inte det kommer att hända. Dock fanns det till ME2 en savegame editor där man kunde välja in vilka val man hade gjort i ettan med mera. Kommer säkert något liknande till trean också.

Medlem

den stora besvikelsen är ju att reapers kommer och invaderar galaxen. det hade varit mycket roligare om det varit "Game over" då de var framme.

Medlem

Jag är väldigt säker på att man får gå igenom en sorts "comic-book"-genomgång av de tidigare händelserna när man startar nytt i tvåan. Detta kan dock hända att det är en MS-points DLC. Jag har alla, så har inte riktigt koll på vad som är nytt och inte.

Jag får iaf upp typ en serietidning där jag väljer vilka val som gjordes innan tvåans storyline, ifall att jag startar nytt utan importerat savegame.

Edit1: Jepp, Genesis heter det. Länk nedan.
http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect:_Genesis


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av r3lev4nt:

Jag är väldigt säker på att man får gå igenom en sorts "comic-book"-genomgång av de tidigare händelserna när man startar nytt i tvåan. Detta kan dock hända att det är en MS-points DLC. Jag har alla, så har inte riktigt koll på vad som är nytt och inte.

Jag får iaf upp typ en serietidning där jag väljer vilka val som gjordes innan tvåans storyline, ifall att jag startar nytt utan importerat savegame.

Edit1: Jepp, Genesis heter det. Länk nedan.
http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect:_Genesis

Gjorde mig en ny karaktär idag, gillade comicbook-looken


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ja eller hur! Helskön.

Ska bli sjukligt kul att importera min biotic från ME1+ME2 (Två playthroughs på båda) till ME3! *Otålig*


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Om ni letar efter Mass Effect saves kan ni alltid dra till http://www.masseffectsaves.com/

Inaktiv

var hittar man tuffa brudar som henne? trött på gråtcirkusen

Medlem

Något är fel på mig, men jag ser verkligen ingenting i spelet som lockar mig till att ens testa det vet inte varför..

Medlem
Skrivet av riktigninja:

var hittar man tuffa brudar som henne? trött på gråtcirkusen

Utomlands! Jag hittade min i staterna.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Tyckte det var en dålig trailer fick ingen WOW känsla..

Medlem

är fruktansvärt o peppad.....men jag känner mig tvungen att köpa spelet eftersom jag har ettan och 2an i min samling, kan ju inte ha det så

Medlem

Mass Effect 3, en rälsshooter med coversystem

skräp

Medlem

Fan vad fett, KAN DET INTE SLÄPPAS NU!


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

DEt känns smått störande på något sätt.

*SMÅSPOILER*

Både ettan och tvåan handlar om att man gör allt för att förhindra Reapers från att komma tillbaka, vilket jag tycker man får bekräftat att man lyckats med . Men nu i trean kommer de ändå, får ju en att känna att alla saker man gjort i ettan och tvåan blir helt plötsligt värdelösa nu när de invaderar anyway.....


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar