Starka röster i Syndicate

Robot
Starka röster i Syndicate

Vad har Halo 2, Darksiders 2, Sin City, Unstoppable, The Bourne Identity, The Crow och Troy gemensamt? (Röst)skådespelare!

#syndicate, #ea


Medlem
Starka röster i Syndicate

Verkar bli en värdig "uppföljare". Men vi får se.

OML
Medlem

Min favoritröstskådespelare någonsin i ett spel är han som gör rösten till Gordon Freeman.

Medlem

Min favorit är killen som gjorde rösten åt Garrett i Thief-serien.

Medlem

Verkar bli ett förbannat generic spel. Random FPS spel med en hacking gimmick jo tack mycket att bli excited över

Medlem

"Vilken är din favoritröstskådespelare i något spel, någonsin?"

Stephen Russell, här från Thief spelen och System Shock 2:
http://kiwi6.com/file/ud6214s5yt (mp3)
(Russell är även med mycket i Skyrim, Fallout 3 (trädet) m.m)

Batman spelen har annars mycket kompetent röstskådespeleri. Gillar även första Deus Ex väldigt mycket...

Mina favoriter är Jennifer Hale och han som gör rösten till Joker i ME.

Brian är bäst


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem
Medlem

Mark Hamill är Awsome som the joker i Batman Arkham City

Medlem

Mark Hamill är svårslagen. Han som gör Andrew Ryan (Bioshock) var iofs väldigt bra. G-man i Half-Life. De jag kommer på på rak arm.

Medlem

Michael Wincott??? Hell yeah, det var inte igår Mannen med den mest igenkänneliga rösten i The Crow, nu måste jag ju ha det.

Medlem

"Vilken är din favoritröstskådespelare i något spel, någonsin?"
James McCaffrey som Max Payne

Medlem

Alla vet ju att han som gör Gordon Freemans röst är den bästa röstskådespelaren

Medlem

EA Lär ju sabba detta också

Medlem

Min absoluta favorit var nog Samuel Jackson i GTA San Andreas.

Medlem

Det spelar absolut ingen roll hur bra röstskådespelare det är. Jag motsätter mig kraftigt sådana tankegångar som leder till ett beslut att ta en bra spelserie ur en helt annan genre och göra ett generiskt FPS av det. Jag vägrar stödja ett sådant tankesätt med mina surt förvärvade pengar. Rösta med plånboken, helt enkelt.

Medlem

My name is Guybrush Threepwood and I'm a mighty pirate!


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

David Hayter.

Medlem

Steven blum är min favorit.

on a sidenote...:

"skupellösa"? det torde väl ändå vara "skrupellösa"

inte vill jag vara petig.. men

Medlem
Skrivet av ETh4n93:

Mark Hamill är Awsome som the joker i Batman Arkham City

Skrivet av asdfg:

Mark Hamill är svårslagen. Han som gör Andrew Ryan (Bioshock) var iofs väldigt bra. G-man i Half-Life. De jag kommer på på rak arm.

Dito


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Hmm.. "Ssschtay a while and lisschen !" från D2 är nog min favorit så han som gjorde den.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Hmm.. "Ssschtay a while and lisschen !" från D2 är nog min favorit så han som gjorde den.

Ja, Deckard Cains röst var härlig att höra!

Förhoppningsvis får vi återigen höra "Michael Gough" som Deckard senare i år


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Tony Jays röst var väl otäckt bra i Legacy Of Kain spelen? Michael Bell gjorde Raziel väldigt bra också.
Och David Hayter är grym som Snake. Och det finns för många bra röstskådespelare. Och börja aldrig en mening med en konjunktion.

Medlem

David Warner som skurken Jon Irenicus i Baldurs Gate 2, Elias Toufexis som Adam Jensen i Deus Ex: Human Revoution, och Vin Diesel som Riddick i Dark Athena..dessa är några av mina röstskådisfavoriter.

Medlem
1
Skriv svar