Världens 50 bästa spelslut listade – Call of Duty vann

Robot
Världens 50 bästa spelslut listade – Call of Duty vann

Inför årets Gamer-version av Guinness rekordbok så har 13 000 spelare tillfrågats om vilket spel som har det bästa slutet i spelhistorien.

#call-of-duty-black-ops, #halo-reach, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time, #super-metroid, #final-fantasy-vi


Medlem
Världens 50 bästa spelslut listade – Call of Duty vann

VI ÄR FÖRDÖMDA. JORDENS UNDERGÅND. HJÄLP ER SJÄLVA.

Jag fällde en tår inombords.

Medlem

Själv tyckte jag att Bioshock hade en grym handling och ett grymt slut

Medlem

I dont want to live in this world anymore..

Gen
Medlem

Först iPhone, nu detta *snyft*.

Medlem

Fan vad värdelöst. Att folk ens kommer ihåg hur det slutar med tanke på hur många COD som kläms ut nu för tiden. Tycker det finns en hel del spel på den där listan som platsar långt över COD på skalan. Det är trots allt 13.000 som har röstat, så är det.

Medlem

Tror jag måste spy!

Medlem
Medlem

Om de som röstade på CoDBO och sa att det va det bästa slutet vet fan inte vad ett riktigt spel är!

Medlem

Half-Life 2: Episode Tow, är det en ny expansion som jag inte hört talas om?

Medlem

Bara att falla in i kören... Sorgligt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Man ska inte fråga snorvalpar om vad som är bra när det gäller spel Inte Amerikaner för den delen heller .

Medlem

Tja, av de jag kommer på rakt av så tycker jag nog att MGS4 och inFamous hade grymma slut. Behöver spela inFamous 2 snart då slutet i ettan var så bra, men det ska jag nog hinna med när allt man har arr lira nu klarats av


signatur

Videomupp

Medlem

Hela listan är väl rätt trasig? Och hur CoD:BO kan toppa är för mig en gåta (är dock inte en bf3-fanboy som direkt spyr galla så fort CoD nämns)..

Inaktiv

Hade varit mer intressant att få fler listor beroende på ålder och plattform.
Ett bra slut är ju förstås subjektivt men sen finns det ju också bra och "bra" beroende på hur kultiverad och erfaren man är. Enligt mig visar det vad småkids på konsoll tycker är bra i spelväg, ungefär som att Despicable Me eller Don't mess with Zohan skulle vara bättre filmer än The good the bad and the ugly.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Fan fråga inte allmänheten, allmänheten är idioter Folk röstar ju bara på spel dom gillar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag håller med. Personen som gjort det där kan INTE vara seriös...

Medlem

Undra vad medelåldern på de tillfrågade var...

Medlem

Som så många andra liknande listor (spelvärldens bästa skurk osv) så urartar det i en ren populäritetstävling. Sonic the hedgehog liksom? Bra spel, men ett av världens bästa slut? I think not.

Måste dock hålla med om att det bästa med Blops var just slutet, då man visste att det äntligen var över och att man kunde avinstallera spelet.

Medlem

Oh noes! The p12's has spoken...

Medlem

Half-Life 2: Episode Tow ?


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Listan kan nästan läsas baklänges...

Medelålder på tillfrågade: 12.

Medlem

Red Dead Redemption förtjänar första platsen oerhört mycket! Tror nog att jag har aldrig känt så för en spelkaraktär som John Marston, speciellt efter slutet! Det var bättre än de flesta filmer..

Medlem

Tyckte Black Ops slutet var dåligt. Spoiler ( Jag vet inte hur man sätter så det blir svart över så jag skippar några rader) :

När man dödat huvudondingen och kommer upp ur båten så står helt plötsligt hela amerikanska flottan utanför. Finns kanske en anledning (kommer inte ihåg så mkt) men jag tyckte det såg riktigt fult ut i vilket fall som helst

Medlem

Fick lust att skjuta mig själv.

Medlem

Hehe

Hehe

Haha

Hahaha

HAHAHAHAHAHAHAAHA

Medlem

epic fail lista hahahaha call of duty förtjänar ju inte ens sista platsen...

Medlem

Kingdom hearts förtjänade en plats i alla fall ser jag


signatur

Rawr

Medlem

Mitt val hade solklart varit Red Dead Redemption och sen tycker jag faktiskt att Enslaved borde varit med på den listan...

Skriv svar