Mass Effect 3-demo släppt

Robot
Mass Effect 3-demo släppt

Xbox 360-versionen ute, PS3- och Windows-spelare får ta del av Shepards nästa ävetyr senare i dag.

#bioware, #mass-effect-3


Medlem
Mass Effect 3-demo släppt

Jävla Microsoft! Fy fan alltså!

Alltid Xbox som skall gå först i allting. Flera månaders reservation för CoD mappacks (aldrig köpt såna men det är själv policyn och tanken) och demos och skit.

Pc versionen kommer runt kl 6-8 ikväll för oss Svenskar................

Angående spelet så kommer det bli GOTY!!!

GOTY GOTY

GOTY GOTY

GOTY GOTY


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

ÄÄääääääännntligeeeeeen! GOTY GOTY GOTY ja!

Medlem

Jag ska ta och försöka kämpa emot en stund till. Bra att de släpper ett demo INNAN spelet är släppt för en gångs skull!

Medlem

Vad jag tror om ME3? Det spelar ingen roll, jag tänker inte betala en krona till Electronic Arts för något spel längre. Origin som krav = inget köp av något spel.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tror att det blir likt de två tidigare delarna, Det jag sett hittills pekar i alla fall på det. Med en obligatorisk nationell Goty som följd, bara för att. (själv hoppas jag den bemärkelsen går till Dear Esther.)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

vänta nog tills spelet släpps


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Stephan:

Vad jag tror om ME3? Det spelar ingen roll, jag tänker inte betala en krona till Electronic Arts för något spel längre. Origin som krav = inget köp av något spel.

+1. Inte bara för att de kräver att man har skiten, utan för att jag har haft stora problem med just nämnda skit...

Ang. ME 3 så blir det säkert ett kul spel. Man får väl hoppas att de kikat mer på ettan än tvåan när de knåpat ihop storyn till avslutningen, med tanke på hur bedrövlig "storyn" var i del två.

Testpilot
Skrivet av Stephan:

Vad jag tror om ME3? Det spelar ingen roll, jag tänker inte betala en krona till Electronic Arts för något spel längre. Origin som krav = inget köp av något spel.

Bara larvigt att protestera mot origin som ger konkurrens mot Steam mfl , konkurrens är alltid bra.
Klienten i sig är inget krångligare än att ha steam igång , sålänge den är stabil och fyller sin funktion klagar inte jag.
De har dock en hel del att jobba på innan det ens är i närheten av så smidigt som Steam.

Har givetvis förbokat Collectors Edition av ME3

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Bara larvigt att protestera mot origin som ger konkurrens mot Steam mfl , konkurrens är alltid bra.

Konkurrens är alltid bra, men det betyder inte att jag går med på vad som helst. Origin är uselt på alla möjliga sätt, och det är utan att ens gå in på alla problem med privacy och säkerhet som Electronic Arts har. Det är inte "larvigt" att inte vilja installera ett program på min dator, och det är definitivt inte "larvigt" att inte vilja gå med på ett synnerligen orättvist EULA.

"Larvigt" vore att göra allt det där som jag är motståndare mot bara för att spela ett spel.

Medlem
Skrivet av Stephan:

Vad jag tror om ME3? Det spelar ingen roll, jag tänker inte betala en krona till Electronic Arts för något spel längre. Origin som krav = inget köp av något spel.

Taskigt för dig som missar GOTY för en sådan bagatell Your choice m8

Själv kommer jag spela sönder demot (det har ju Multiplayer också ju!) och ser fram emot 8e då jag redan förbokat PC versionen.. Kommer bli så bra!


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Kan bara säga en sak: GOTY. Kommer lätt att leva upp till nästan alla förväntningar
Men är det nån som har hittat ett sniper rifle? Brukar spela som infiltrator och det va lite tråkigt att inte få testa sniper.

Testpilot
Skrivet av Stephan:
Skrivet av Harakiri:

Bara larvigt att protestera mot origin som ger konkurrens mot Steam mfl , konkurrens är alltid bra.

Konkurrens är alltid bra, men det betyder inte att jag går med på vad som helst. Origin är uselt på alla möjliga sätt, och det är utan att ens gå in på alla problem med privacy och säkerhet som Electronic Arts har. Det är inte "larvigt" att inte vilja installera ett program på min dator, och det är definitivt inte "larvigt" att inte vilja gå med på ett synnerligen orättvist EULA.

"Larvigt" vore att göra allt det där som jag är motståndare mot bara för att spela ett spel.

Kan hålla med om EULA / privacy vilket återstår att se hur det kan brottas mot svensk lag.

Men uselt annars? , visst det käkar lite mer minne och är mer buggigt samt är lite mera yxigt .
Men anledning att helt dumpa EA tycker jag inte det är.

Är det kanske ett gammalt groll mot EA rent generellt kan jag förstå ilskan , de har ju inte direkt en bra trackrecord.

Moderator | Testpilot

SP, MP eller båda? Med i demot alltså.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

origin mördade min mamma och stal mina strumpor!
skämt åsido. räknar minuterna tills jag kommer jag och kan prova demot.

Inaktiv

Spelade det nyss på Xbox, det känns lite B dock. I alla fall första delen.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

KoP
Medlem

Nej tack. Vill inte spoila något för mig själv. Är ju dessutom inte så lång väntan tills fullversionen släpps.

Inaktiv

styra med rösten låter bra .. äntligen kan man va neurosedynskadad och spela xbox

Inaktiv
Skrivet av Remus:

Jävla Microsoft! Fy fan alltså!

Alltid Xbox som skall gå först i allting. Flera månaders reservation för CoD mappacks (aldrig köpt såna men det är själv policyn och tanken) och demos och skit.

Pc versionen kommer runt kl 6-8 ikväll för oss Svenskar................

Angående spelet så kommer det bli GOTY!!!

GOTY GOTY

GOTY GOTY

GOTY GOTY

nä. co-op fokus borgar för epic fail

Medlem

AAAH jag klarar det inte längre måste starta boxen nu.

Medlem

Värst vad folk gnäller om Origin. Det enda problemet jag har haft är att det någon gång inte har varit möjligt att logga in, eftersom det varit något strul på serversidan, men annars är det som Steam, dvs praktiskt om man är beredd att betala lite extra för omedelbar nedladdning. Ser fram emot att testa PC demot senare idag.

Inaktiv
Skrivet av Ghostknight:

Värst vad folk gnäller om Origin. Det enda problemet jag har haft är att det någon gång inte har varit möjligt att logga in, eftersom det varit något strul på serversidan, men annars är det som Steam, dvs praktiskt om man är beredd att betala lite extra för omedelbar nedladdning. Ser fram emot att testa PC demot senare idag.

sen är det uttråkade personer på ea's support med 4 dollar i timmen som scannar din hårddisk, och kollar vad du har för filer .. och får provision om dom hittar något olagligt

Medlem

VARFÖR I HELA HELVETE SKRÄMMER NI UPP MIN FÖRVÄNTAN MED ATT LÄGGA ATT" MASS EFFECT 3 DEMO SLÄPPT" I PC AVDELNINGEN NÄR DET GÄLLER XBOX! IDIOTI!!!

IRONI KANSKE!

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Ghostknight:

Värst vad folk gnäller om Origin. Det enda problemet jag har haft är att det någon gång inte har varit möjligt att logga in, eftersom det varit något strul på serversidan, men annars är det som Steam, dvs praktiskt om man är beredd att betala lite extra för omedelbar nedladdning. Ser fram emot att testa PC demot senare idag.

sen är det uttråkade personer på ea's support med 4 dollar i timmen som scannar din hårddisk, och kollar vad du har för filer .. och får provision om dom hittar något olagligt

Så du menar just nu, i detta nu, sitter det en på EA och kollar igenom min dator efter olagliga saker? Såsom t ex filmer och spel? Så det betyder att Polisen kan knacka på min dörr när som helst?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

ORKA VÄNTA HELA DAGEN ALLTSÅ!

(jag är ironisk)

Medlem

Origin? Nope...

Inaktiv
Skrivet av Remus:
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Ghostknight:

Värst vad folk gnäller om Origin. Det enda problemet jag har haft är att det någon gång inte har varit möjligt att logga in, eftersom det varit något strul på serversidan, men annars är det som Steam, dvs praktiskt om man är beredd att betala lite extra för omedelbar nedladdning. Ser fram emot att testa PC demot senare idag.

sen är det uttråkade personer på ea's support med 4 dollar i timmen som scannar din hårddisk, och kollar vad du har för filer .. och får provision om dom hittar något olagligt

Så du menar just nu, i detta nu, sitter det en på EA och kollar igenom min dator efter olagliga saker? Såsom t ex filmer och spel? Så det betyder att Polisen kan knacka på min dörr när som helst?

razor1911 säger att origin är en trojan , ea påstår motsatsen .. man väljer vem man vill tro på.
http://www.giantbomb.com/news/eas-origin-service-is-basically...

Redaktör
Skrivet av Thunderhawk:

VARFÖR I HELA HELVETE SKRÄMMER NI UPP MIN FÖRVÄNTAN MED ATT LÄGGA ATT" MASS EFFECT 3 DEMO SLÄPPT" I PC AVDELNINGEN NÄR DET GÄLLER XBOX! IDIOTI!!!

För att jävlas med just dig. Det är hela FZ:s filosofi, att jävlas just med dig.


signatur
123
Skriv svar