I The Last of Us måste du tänka till i striderna

Robot
I The Last of Us måste du tänka till i striderna

Uncharted-skaparna Naughty Dog förklarar att deras postapokalyptiska Playstation 3-släpp inte är gjort för att hackas och mörsas igenom.

#naughty-dog, #the-last-of-us-remastered


Medlem
I The Last of Us måste du tänka till i striderna

Väldigt va de försöker hypa detta spel... visa lite också så vi kan få lite bevis på allt som sägs

Medlem

Hoppas de siktar på många survival idéer som att måste äta mat eller kan bli smittad av viruset m.m. Skulle bli så mycket mer spännande. Och mina idéer är inte slut...

Medlem
Skrivet av pingkonk:

Hoppas de siktar på många survival idéer som att måste äta mat eller kan bli smittad av viruset m.m. Skulle bli så mycket mer spännande. Och mina idéer är inte slut...

Frågan är dock hur man ska kunna lägga in något sånt utan att det bara blir ett irritation moment.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av pingkonk:

Hoppas de siktar på många survival idéer som att måste äta mat eller kan bli smittad av viruset m.m. Skulle bli så mycket mer spännande. Och mina idéer är inte slut...

Frågan är dock hur man ska kunna lägga in något sånt utan att det bara blir ett irritation moment.

Nu vet jag inte exakt hur mycket känsla de vill ha i spelet, men om de vill att man ska få mer känsla för karaktärerna ska man försöka få med mer realistiska survival-element.
Men du har ändå rätt. Det kan ju självklart uppstå vissa irritationsmoment

Skribent

Ja sånt här läser man om varje spel nuförtiden. Brukar bli samma sak i alla spel i slutändan ändå.

Medlem

Nejjjj villket dåligt spel jag som inte vill tänka!!! Nä det här kommer ingen att köpa inte när det finns bra spel som tetris eller pong!!!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Nejjjj villket dåligt spel jag som inte vill tänka!!! Nä det här kommer ingen att köpa inte när det finns bra spel som tetris eller pong!!!

Inte tänka? Det är bara spela COD som alla andra.

Inaktiv

been there, done that.. kom med någon ny spelidé istället för variationer på samma

Medlem

Så som dom resonerar ska man tänka när man gör spel! Äntligen!! Kommer bli suveränt!

1
Skriv svar